[AEON BÌNH TÂN] – LADIES GROUP LEADER (TRƯỞNG NHÓM THỜI TRANG NỮ)

Operations duties
a. Merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality
• All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally
• Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
– Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
– Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
– Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
– Attend bi-annual Stock Take as scheduled.

b. Non-merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
• Sales floor is kept clean & tidy
• Fire safety procedure is carried out properly.
– Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
– Execute floor opening and closing
– Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager

c. Customer service
– Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
– Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
– Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
– Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers)

Sales and Profits
– Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
– Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
– Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
– Provide every day sales figure of concess counter for promoters
– Support cashier in return/exchange merchandise as required.

Manpower management
– Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
– Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
– Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
– Be responsible for General Staff’s performance.
– Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
– Regularly train and motivate subordinates in daily works.
– Identify potential staff for succession planning purposes.
– Build and promote teamwork spirit.

Rules and Regulations
– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
– Check, monitor, remind and guide General Staff and Promoters to follow the rules and regulations”

Other duties
– Closing floor in charge.
– Support other departments as necessary.
– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

Qualification and Job Requirements
– Education: Colleage or Technical School graduate
– Experience:

• Store management – lead team 05 – 07 members or above.
• 1-2 years of Retail experience (Working in fashion or related industry is a plus)
– Good communication, problem solving and leadership skills
– Customer focused
– Self-disciplined with ability to work independently
– Good presentation and sales skill
– Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)

– Ability to communicate in English (verbal & written).
– Be able to work at shift & on Public holidays
– Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus

Working location: AEON Binh Tan

Please send CV to Ms. Mỹ Dung – HR Dept. Aeon Bình Tân

Email: mydung.pham@aeon.com.vn

Tel: (028) 6288 5050 – Ext: 735

 

[Bình Dương] Trưởng Nhóm Quầy Rau & Trái Cây

I. MÔ TẢ CÔNG VIỆC


1. Nhiệm vụ ngành hàng:
a. Quản lý hàng hóa:
– Giám sát nhân viên nhằm đảm bảo:
• Hàng hóa được bổ sung đầy đủ, trong điều kiện và chất lượng theo tiêu chuẩn, đạt yêu cầu
• Tất cả hàng hóa được trưng bày theo kế hoạch/ hướng dẫn từ Quản lý cấp trên/ Thu mua và tất cả giá giữa hàng, đảm bảo hàng hóa trưng bày và thẻ giá khớp 
• Thường xuyên kiểm tra giá và thay đổi nhãn giá (nếu cần) được hoàn tất trước giờ siêu thị mở cửa.
– Đặt hàng với Nhà cung cấp và nhận hàng lưu kho từ bộ phận Giao nhận hàng hóa .
– Quản lý số lượng hàng tồn kho và tiến hành đặt hàng theo nhu cầu. Kiểm soát để đổi, trả hàng bị hư hỏng.
– Tham gia kiểm kê định kỳ hàng tháng, hàng năm theo chỉ đạo của Quản lý cấp trên và định kì theo lịch từ phía Công ty
b. Quản lý các hoạt động khác:
– Giám sát nhân viên để đảm bảo:
• Thiết bị vận hành, hệ thống ánh sáng và đồ đạc (gondola, xe đẩy, giá, v.v.) luôn ở trong tình trạng tốt.
• Sàn bán hàng được giữ sạch sẽ và gọn gàng.
• Tuân thủ quy trình phòng cháy chữa cháy.
– Đặt POP (bảng giá), thực hiện trưng bày POP, kiểm tra POP để đảm bảo thông tin chính xác và đầy đủ.
– Thực hiện hoạt động đóng/ mở cửa siêu thị.
– Kiểm tra, xác minh sự khác biệt trong số liệu tồn kho & doanh số bán hàng sau khi kiểm kê và gửi báo cáo cho Quản lý cấp trên.
c. Dịch vụ khách hàng:
– Cung cấp các dịch vụ khách hàng tốt để khuyến khích tăng doanh số. Luôn lịch sự và lắng nghe nhu cầu của khách hàng.
– Thông tin và giới thiệu cho khách hàng về sản phẩm mới, các chương trình khuyến mãi, chính sách thanh toán, đổi trả hàng, v.v.
– Xử lý các khiếu nại của khách hàng hoặc các khiếu nại do Nhân viên và các nhân viên tiếp thị gây ra.
– Tuân thủ các Quy tắc của Công ty về Dịch vụ Khách hàng (chào hỏi, mỉm cười, cúi chào và thái độ với khách hàng).

2. Bán hàng và lợi nhuận:
– Phối hợp với Nhà cung cấp thực hiện các chương trình khuyến mại.
– Xác định các mặt hàng bán chậm và chất lượng không tốt. Ước tính nhu cầu của khách hàng và tham mưu với bộ phận thu mua.
– Lưu trữ hồ sơ các đơn mua hàng, bán hàng. Báo cáo định kỳ về doanh số bán chạy, kết quả bán hàng khuyến mãi, khảo sát thị trường/ khảo sát đối thủ cạnh tranh.
– Cung cấp số liệu bán hàng hàng ngày cho nhân viên tiếp thị của Nhà cung cấp.
– Hỗ trợ thu ngân đổi trả hàng theo yêu cầu.

3. Quản lý nhân lực:

– Lập kế hoạch và lập bảng phân công công việc, lịch làm việc và phân công cấp dưới trực tiếp.
– Đảm bảo đủ nhân lực trong quá trình kinh doanh trong các tình huống đột xuất.
– Chịu trách nhiệm về kết quả hoạt động của nhân viên.
– Xác định và giảm bớt những công việc không cần thiết để tăng năng suất của nhân viên.
– Thường xuyên đào tạo, động viên cấp dưới trong công việc hàng ngày.
– Xác định đội ngũ nhân viên tiềm năng cho mục đích lập kế hoạch người kế nhiệm.
– Xây dựng và phát huy tinh thần làm việc nhóm.

4. Nội quy và Quy định:

– Tuân thủ tất cả các quy trình làm việc, các chính sách, nội quy và quy định của công ty.
– Kiểm tra, theo dõi, nhắc nhở, hướng dẫn nhân viên và nhân viên tiếp thị thực hiện các nội quy, quy chế.

5. Các nhiệm vụ khác:

– Phụ trách đóng tầng khi hết giờ mở cửa.
– Hỗ trợ các bộ phận khác khi cần thiết.
– Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của Quản lý trực tiếp, Quản lý bộ phận và Giám đốc siêu thị.

II. YÊU CẦU CÔNG VIỆC

– Tốt nghiệp Trung cấp trở lên
– Có kinh nghiệm quản lí trong ngành bán lẻ ít nhất 1 năm, đặc biệt liên quan đến ngành hàng thực phẩm
– Có thể làm việc theo ca (8h/ ngày, 6 ngày/ tuần), có thể đi làm ngày Lễ, Tết
– Kỹ năng phân tích tốt, có tư duy về dịch vụ khách hàng, có kỹ năng tin học văn phòng
– Khả năng làm việc nhóm, quản lý đội nhóm và chịu được áp lực công việc cao, có kỹ năng giải quyết vấn đề và bán hàng tốt

III. ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

– AEON Bình Dương New City – SORA gardens SC, Lô C19, Đường Hùng Vương, Phường Hòa Phú, TP. Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương

IV. THÔNG TIN LIÊN HỆ

Ms. Loan – HR AEON Bình Dương New City

Email: hr.bdnewcity@aeon.com.vn

Tel: 0274 6 252 468 (ext: 110)

AEON TÂN PHÚ – Trưởng nhóm Cửa hàng Thú cưng

Vai trò và trách nhiệm:

Chăm sóc Khách hàng
– Tiếp nhận và giải quyết khiếu nại của khách hàng.
– Đảm bảo tiền, hàng khuyến mại, quà tặng khuyến mãi được sử dụng phù hợp và đúng mục đích.
– Thông tin cho cấp dưới về các chương trình khuyến mãi để đảm bảo hiểu rõ và thực hiện đúng.
– Lập các loại báo cáo của bộ phận thẻ AEON theo yêu cầu của Quản lý trực tiếp
– Tuân thủ Nội quy Công ty về Dịch vụ Khách hàng (chào hỏi, mỉm cười và thái độ đối với khách hàng).
Công việc Thu ngân
– Nắm rõ về các chương trình khuyến mãi bán hàng.
– Đảm bảo máy tính tiền và trang thiết bị đầy đủ cho hoạt động hàng ngày.
– Đảm bảo các bảng hiệu phải được trưng bày đúng quy định tại quầy thu ngân.
Quản lý Giao nhận hàng hóa
– Giám sát việc nhận hàng tại kho để đảm bảo chính xác về số lượng, quy cách theo đơn đặt hàng.
– Kiểm tra các tài liệu kèm theo đơn đặt hàng để đảm bảo tính chính xác và đầy đủ thông tin, đặc biệt là các loại giấy tờ đặc biệt theo quy định của pháp luật Việt Nam (như tờ khai kiểm dịch động vật, tờ khai hải quan, v.v.).
– Kiểm soát hàng tồn và hủy hàng theo quy định.
– Làm việc với nhà cung cấp trong quá trình nhận hàng để giải quyết các vấn đề phát sinh.
– Thực hiện lấy hàng theo quy trình, quy định của Cửa hàng.
– Quản lý các Chứng từ thu ngân, các nguồn tiền khác nhau.
Công việc Vận hành
1. Quản lý hàng hóa
– Đảm bảo:
• Hàng hóa được bổ sung đầy đủ, trong tình trạng tốt và chất lượng.
• Tất cả hàng hóa được trưng bày đều phải theo sơ đồ hoặc hướng dẫn của Quản lý.
• Việc kiểm tra giá trên POS và thay đổi nhãn giá được hoàn tất trước khi mở cửa hàng.
– Đặt hàng trực tiếp với Nhà cung cấp và nhận hàng từ bộ phận Giao nhận Hàng hóa.
– Quản lý hàng tồn kho và đặt đơn hàng hoặc trả lại hàng hóa chậm, chưa xác nhận cho nhà cung cấp.
2. Quản lý phi hàng hóa
– Giám sát Nhân viên để đảm bảo:
• Thiết bị vận hành, hệ thống chiếu sáng và đồ đạc cố định (gondola, bàn khuyến mãi, kệ, v.v.) ở trong tình trạng tốt.
• Khu vực bán hàng và khu vực kho được giữ sạch sẽ và gọn gàng.
• Đảm bảo quy trình an toàn phòng cháy chữa cháy được thực hiện đúng quy trình.
– Đặt hàng/Thực hiện/Kiểm tra việc trưng bày POP để đảm bảo thông tin chính xác và đầy đủ
– Thực hiện đóng mở khu vực bán hàng.
– Giám sát, kiểm tra các quy trình về công việc dọn dẹp cửa hàng để đảm bảo quầy thu ngân, khu vực bán hàng, kho hàng sạch sẽ, ngăn nắp.
Quản lý Nhân sự
– Lập kế hoạch và phân công công việc cho nhân viên.
– Đảm bảo đủ nhân sự trong quá trình kinh doanh cửa hàng trong các tình huống đặc biệt.
– Đảm bảo sự có mặt và trang phục của tất cả nhân viên.
– Chịu trách nhiệm về kết quả làm việc của nhân viên.
– Thường xuyên đào tạo, động viên nhân viên trong công việc hàng ngày.
– Xác định nhân viên tiềm năng cho mục đích lập kế hoạch kế nhiệm.
– Xây dựng và phát huy tinh thần làm việc nhóm.
Nội quy và quy định
– Tuân thủ mọi quy trình làm việc, chính sách, nội quy, quy định của công ty.
– Kiểm tra, giám sát, nhắc nhở và hướng dẫn nhân viên thực hiện đúng nội quy, quy định.
– Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của Quản lý trực tiếp.

Yêu cầu công việc:

  • Tốt nghiệp Cao đẳng hoặc Trung cấp.
  • Ít nhất 1 năm kinh nghiệm trong ngành bán lẻ hoặc môi trường siêu thị.
  • Kỹ năng giao tiếp tốt, giải quyết vấn đề và kỹ năng lãnh đạo.
  • Tự giác và có khả năng làm việc độc lập.
  • Sử dụng thành thạo tin học văn phòng (Word, Excel, Powerpoint)
  • Khả năng giao tiếp bằng tiếng Anh (nói và viết)
  • Có khả năng làm việc xoay ca và trong các ngày lễ, Tết.
  • Có khả năng di chuyển đến các cửa hàng khác theo yêu cầu của công ty.

Please send CV to Ms.Duyên – HR Dept. AEON Celadon Tân Phú

Email: hr.celadon@aeon.com.vn

[AEON TÂN PHÚ] GROUP LEADER – CONFECTIONERY and LIQUOR

Roles and responsibilities:

Operations duties
a. Merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
• All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
• Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
– Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
– Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
– Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
– Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
b. Non-merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
• Sales floor is kept clean & tidy.
• Fire safety procedure is carried out properly.
– Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
– Execute floor opening and closing
– Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager
c. Customer service
– Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
– Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
– Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
– Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).

Sales and Profits
– Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
– Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
– Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
– Provide every day sales figure of concess counter for promoters
– Support cashier in return/exchange merchandise as required

Manpower management
– Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
– Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
– Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
– Be responsible for General Staff’s performance.
– Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
– Regularly train and motivate subordinates in daily works.
– Identify potential staff for succession planning purposes.
– Build and promote teamwork spirit.

Rules and Regulations
– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
– Check, monitor, remind and guide General Staff and Promoters to follow the rules and regulations

Other duties
– Closing floor in charge.
– Support other departments as necessary.
– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

Please send CV to Ms.Duyên – HR Dept. AEON Celadon Tân Phú

Email: hr.celadon@aeon.com.vn

[AEON TÂN PHÚ] GROUP LEADER – CONFECTIONERY and LIQUOR

Roles and responsibilities:

Operations duties
a. Merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
• All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
• Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
– Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
– Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
– Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
– Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
b. Non-merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
• Sales floor is kept clean & tidy.
• Fire safety procedure is carried out properly.
– Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
– Execute floor opening and closing
– Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager
c. Customer service
– Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
– Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
– Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
– Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).

Sales and Profits
– Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
– Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
– Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
– Provide every day sales figure of concess counter for promoters
– Support cashier in return/exchange merchandise as required

Manpower management
– Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
– Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
– Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
– Be responsible for General Staff’s performance.
– Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
– Regularly train and motivate subordinates in daily works.
– Identify potential staff for succession planning purposes.
– Build and promote teamwork spirit.

Rules and Regulations
– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
– Check, monitor, remind and guide General Staff and Promoters to follow the rules and regulations

Other duties
– Closing floor in charge.
– Support other departments as necessary.
– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

Please send CV to Ms.Duyên – HR Dept. AEON Celadon Tân Phú

Email: hr.celadon@aeon.com.vn

[Aeon Bình Dương Canary] Trưởng Nhóm Rau & Trái Cây

I. MÔ TẢ CÔNG VIỆC:

1. Quản lý vận hành

– Đảm bảo hàng hóa được đầy đủ, giá cả trong tình trạng & chất lượng tốt.

– Đảm bảo tất cả hàng hóa trưng bày tuân theo cấu trúc, quy định.

– Đặt hàng trực tiếp với Nhà cung cấp và nhận hàng.

– Quản lý hàng tồn kho và đổi trả hàng hư hỏng.

– Khu vực bán hàng được giữ sạch sẽ và gọn gàng.

– Đảm bảo về an toàn vệ sinh thực phẩm khu vực sơ chế và sàn bán hàng (ngành hàng thực phẩm).

2. Dịch vụ khách hàng

– Cung cấp dịch vụ tốt nhất đến khách hàng, lịch sự và lắng nghe nhu cầu của khách hàng.

– Tiếp nhận thông tin và giới thiệu cho khách hàng về hàng mới về, khuyến mãi, chính sách đổi trả, v.v.

– Xử lý/ Giải quyết các khiếu nại của khách hàng.

3. Doanh thu và Lợi nhuận

– Phối hợp với Nhà cung cấp thực hiện các chương trình khuyến mãi.

– Xác định những mặt hàng có doanh số thấp và chất lượng không tốt. Ước tính nhu cầu của người tiêu dùng và tư vấn cho bộ phận bán hàng.

– Lưu trữ hồ sơ đơn đặt hàng, bán hàng. Báo cáo định kỳ về top doanh số, kết quả bán hàng khuyến mãi, khảo sát thị trường/khảo sát đối thủ cạnh tranh.

5. Quản lý nhân sự

– Lập kế hoạch và phân công ca làm việc cho Nhân viên & Tiếp thị (nếu có).

– Đảm bảo đủ nhân lực trong quá trình vận hành khi có tình huống đột xuất.

– Đảm bảo sự có mặt và trang phục của Nhân viên.

– Xây dựng và phát huy tinh thần làm việc nhóm.

6. Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của Trưởng Quầy hoặc Trưởng Bộ Phận.

II. YÊU CẦU:

– Tốt nghiệp Trung cấp hoặc Cao đẳng trở lên.

– Có kinh nghiệm ở vị trí tương tự trong lĩnh vực bán lẻ, chuỗi cửa hàng, siêu thị tiện lợi, FMCG, F&B, … hoặc kiến thức về ATVSTP

– Có khả năng làm việc dưới áp lực cao & khả năng dẫn dắt đội nhóm tốt.

– Có kỹ năng quản lý hàng hóa, vật tư, kỹ năng bán hàng là một lợi thế.

– Có thể làm việc theo ca và làm được Lễ, Tết.

– Kỹ năng tổng hợp, báo cáo, vi tính văn phòng tốt.

III. ĐỊA ĐIỂM: Aeon Canary – Số 01 Đại lộ Bình Dương, P. Thuận Giao, TP. Thuận An, Bình Dương.

IV: THÔNG TIN LIÊN HỆ & ỨNG TUYỂN:

Gửi CV về email: hr.canary@aeon.com.vn

SĐT: 0274 6259 666 – EXT: 261 

 

[NGUYEN VAN LINH] KIDS, HOUSEHOLD & HOME COORDY GROUP LEADER (TRƯỞNG NHÓM GIA DỤNG, THỜI TRANG, ĐỒ DÙNG TRẺ EM & HOME COORDY)

Key responsibilities:

  1. Operations management
  • Supervise & support to General Staff to ensure:
  • Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality
  • All the display merchandise is according to schematic plan and all the price between display merchandise and price card is tally
  • Changing price label (if necessary) is completed before store opens.
  • Check and verify inventory orders raised by Staff(s).
  • Plan manpower, prepare and attend monthly & bi-annually Stock Take as scheduled.
  • Plan, assign duties for General Staff to make necessary preparation for Membership Day and Public Holidays
  • Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
  • Sales floor is kept clean & tidy
  • All backrooms are locked in good conditions
  • POP execution is carried out properly
  • Fire safety procedure is carried out properly
  • Maintain FSH as the company rules
  • Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Sales Leader.
  • Execute store opening & closing as directed by Division Leader.
  1. Manpower management
  • Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
  • Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
  • Ensure General Staff attendance and attire.
  • Be responsible for General Staff’s performance.
  • Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
  • Regularly train and motivate subordinates in daily works.
  • Identify potential staff for succession planning purposes.
  1. Sale and profit management
  • Make sure that merchandise is fully replenished, in good conditions, quality and follow schematic plan or supervisor plan
  • Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
  • Price check and price change (label) in necessary are completed before opening store.
  • Monthly stock takes follow company regulation.
  • Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
  • Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
  • Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotional sales results, market survey/competitor survey.
  1. Customer service
  • Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
  • Handle customer complaint and give the best solution for customer satisfaction
  • Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc…

 

Job Requirements:

  • Intermediate
  • At least 02-year related experience
  • Be able to work on shifts & on public holidays.
  • Abilities to use Computer, Office programs and Database
  • Detail oriented and be able to handle multi-tasks
  • Can work under high pressure
  • Good communication skill
  • Teamwork

Please send your application to email: lekimanh.vu@aeon.com.vn for applying.

Working location: AEON Nguyễn Văn Linh – 101 Đ Tôn Dật Tiên, Tân Phú, Quận 7

[AEON Bình Dương] SPA Group Leader – Trưởng Nhóm Thiết Kế Bảng Giá

ROLE AND RESPONSIBILITIES

1. POP design and display
– Receive POP requests from Merchandising Dept. and Store Operation.
– Design POP regarding promotion schemes, product’s information for customer’s attention drawing purpose as well as to promote sales indirectly.
– Supervise the display of POP, standee, information/notice board in the Store to ensure the achievement of display purposes & clear conveyance of information.

2. Decoration activities
– Supervise, be responsible for the execution of Store’s decoration projects to ensure the aestheticism, technical quality, and Company image through each event.
– Update the execution period of promotion schemes, Member Day, Mommy Day, A&P in the month for timely and effective management of POSM (Point of Sales Material).

3. Manpower management
– Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
– Be responsible for General Staff’s performance.
– Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
– Regularly train and motivate subordinates in daily works.
– Identify potential staff for succession planning purposes.
– Build and promote teamwork spirit

4. Rules and Regulations
– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
– Check, monitor, remind and guide General Staff to follow the rules and regulations.

5. Other duties
– Support other departments as necessary.
– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

JOB REQUIREMENTS

  • University/College degree
  • With Training in computer oriented design and graphic design software.
  • Minimum 01 year of related experience.
  • Be able to work at shift & on Public holidays
  • Strong sense of aestheticism.
  • Excellence proficiency in Computer Software for design.
  • Good communication skill.
  • Teamwork skill: Actively promote team work.

III. CONTACT INFORMATION

Please send your resume to email:

  • hr.canary@aeon.com.vn 

Tel: 0274 6259 666 – EXT: 261

IV. WORKING LOCATION:

AEON CANARY – Số 01 Đại lộ Bình Dương, P. Thuận Giao, TP. Thuận An, Bình Dương. 

Aeonmall messenger