[AEON TÂN PHÚ] GROUP LEADER – FISH (FOODLINE 1)

Roles and responsibilities:

Operations duties
a. Merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
• All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
• Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
– Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
– Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
– Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
– Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
b. Non-merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
• Sales floor is kept clean & tidy.
• Fire safety procedure is carried out properly.
– Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
– Execute floor opening and closing
– Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager
c. Customer service
– Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
– Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
– Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
– Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).

Sales and Profits
– Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
– Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
– Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
– Provide every day sales figure of concess counter for promoters
– Support cashier in return/exchange merchandise as required.

Manpower management
– Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
– Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
– Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
– Be responsible for General Staff’s performance.
– Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
– Regularly train and motivate subordinates in daily works.
– Identify potential staff for succession planning purposes.
– Build and promote teamwork spirit.

Other duties
– Closing floor in charge.
– Support other departments as necessary.
– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

Qualification and Job Requirements:

  • College or Technical School graduate.
  • Good communication, problem solving and leadership skills.
  • Customer focused.
  • Self-disciplined with ability to work independently.
  • Good presentation and sales skill.
  • Computer literate (Word, Excel & Powerpoint).
  • Ability to communicate in English (verbal & written).
  • Be able to work at shift & on Public holidays.
  • Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus.

Please send CV to Ms.Duyên – HR Dept. AEON Celadon Tân Phú

Email: hr.celadon@aeon.com.vn

[AEON LONG BIÊN] TRƯỞNG NHÓM QUẦY CÁ – GROUP LEADER FISH

I. MÔ TẢ CÔNG VIỆC
1. Nhiệm vụ ngành hàng:
a. Quản lý hàng hóa:
– Giám sát nhân viên để đảm bảo:
• Hàng hóa được bổ sung đầy đủ, trong điều kiện tốt và chất lượng.
• Tất cả hàng hóa trưng bày theo kế hoạch hoặc hướng dẫn từ Quản lý cấp trên/ Thu mua và tất cả giá giữa hàng hóa trưng bày và thẻ giá đều được kiểm tra.
• Kiểm tra giá trên POS/ SST và thay đổi nhãn giá (nếu cần) được hoàn tất trước khi siêu thị mở cửa.
– Đặt hàng với Nhà cung cấp và nhận hàng từ bộ phận Giao nhận hàng hóa .
– Quản lý lượng hàng tồn kho và đặt hàng lại khi hết hàng tồn kho. Đổi trả hàng bị hư hỏng.
– Tham gia kiểm kê định kỳ hàng tháng theo chỉ đạo của Quản lý cấp trên.
– Tham dự kiểm kê định kì hai năm một lần theo lịch trình.
b. Quản lý các hoạt động khác:
– Giám sát nhân viên để đảm bảo:
• Thiết bị vận hành, ánh sáng và đồ đạc (gondola, xe đẩy, giá, v.v.) ở trong tình trạng tốt.
• Sàn bán hàng được giữ sạch sẽ và gọn gàng.
• Quy trình an toàn cháy nổ được thực hiện đúng cách.
– Đặt POP (bảng giá), thực hiện trưng bày POP, kiểm tra POP để đảm bảo thông tin chính xác và đầy đủ.
– Hỗ trợ hoạt động đóng/ mở cửa siêu thị.
– Kiểm tra và xác minh sự khác biệt trong số liệu tồn kho & doanh số sau khi kiểm kê và báo cáo cho Quản lý cấp trên.
c. Dịch vụ khách hàng:
– Cung cấp các dịch vụ khách hàng tốt để khuyến khích tăng doanh số. Lịch sự và lắng nghe nhu cầu của khách hàng.
– Thông tin và giới thiệu cho khách hàng về hàng mới, chương trình khuyến mãi, chính sách thanh toán, đổi trả hàng, v.v.
– Xử lý các khiếu nại của khách hàng hoặc các khiếu nại do Nhân viên và các nhân viên tiếp thị gây ra.
– Tuân thủ các Quy tắc của Công ty về Dịch vụ Khách hàng (chào hỏi, mỉm cười, cúi chào và thái độ với khách hàng).

2. Bán hàng và lợi nhuận:
– Phối hợp với Nhà cung cấp thực hiện các chương trình khuyến mại.
– Xác định các mặt hàng bán chậm và chất lượng không tốt. Ước tính nhu cầu của khách hàng và tham mưu với bộ phận thu mua.
– Lưu trữ hồ sơ các đơn mua hàng, bán hàng. Báo cáo định kỳ về doanh số bán chạy, kết quả bán hàng khuyến mãi, khảo sát thị trường/ khảo sát đối thủ cạnh tranh.
– Cung cấp số liệu bán hàng hàng ngày cho nhân viên tiếp thị của Nhà cung cấp.
– Hỗ trợ thu ngân đổi trả hàng theo yêu cầu.

3. Quản lý nhân lực:

– Lập kế hoạch và lập bảng phân công công việc, lịch làm việc và phân công cấp dưới trực tiếp.
– Đảm bảo đủ nhân lực trong quá trình kinh doanh trong các tình huống đột xuất.
– Chịu trách nhiệm về kết quả hoạt động của nhân viên.
– Xác định và giảm bớt những công việc không cần thiết để tăng năng suất của nhân viên.
– Thường xuyên đào tạo, động viên cấp dưới trong công việc hàng ngày.
– Xác định đội ngũ nhân viên tiềm năng cho mục đích lập kế hoạch người kế nhiệm.
– Xây dựng và phát huy tinh thần làm việc nhóm.

4. Nội quy và Quy định:

– Tuân thủ tất cả các quy trình làm việc, các chính sách, nội quy và quy định của công ty.
– Kiểm tra, theo dõi, nhắc nhở, hướng dẫn nhân viên và nhân viên tiếp thị thực hiện các nội quy, quy chế.

5. Các nhiệm vụ khác:

– Phụ trách đóng tầng khi hết giờ mở cửa.
– Hỗ trợ các bộ phận khác khi cần thiết.
– Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của Quản lý trực tiếp, Quản lý bộ phận và Giám đốc siêu thị.

II. YÊU CẦU CÔNG VIỆC

– Tốt nghiệp Trung cấp trở lên
– Có kinh nghiệm quản lí trong ngành bán lẻ ít nhất 1 năm, đặc biệt liên quan đến ngành hàng thực phẩm (ưu tiên thực phẩm tươi sống)
– Có thể làm việc theo ca (8h/ ngày, 6 ngày/ tuần), có thể đi làm ngày Lễ, Tết
– Kỹ năng phân tích tốt, có tư duy về dịch vụ khách hàng, có kỹ năng tin học văn phòng
– Khả năng làm việc nhóm, quản lý đội nhóm và chịu được áp lực công việc cao, có kỹ năng giải quyết vấn đề và bán hàng tốt

III. ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

– Trung tâm Bách hóa Tổng hợp và Siêu thị AEON Long Biên
Số 27 Cổ Linh, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Hà Nội

IV. THÔNG TIN LIÊN HỆ

Ms. Trà – HR Long Biên Department
Email: hr.longbien@aeon.com.vn

Phone: (024) 6277 8333 (Máy lẻ: 767)

[Hochiminh city] Ecommerce Sales Officer

KEY RESPONSIBILITIES

Online sales & management:

  • Manage the sales & operation team to handle online orders in daily basis to complete all orders in time with effective quality of work
  • Develop & train online sales team about process, flow, order monitoring, customer service,….
  • Optimize order processing process, monitor delivering services and handle return, refund, exchange requests from customers properly.
  • Develop & monitor key performance indicators (sales revenue, number of orders, % cancellation before & after handover to delivery).
  • Develop approach & train cross/ up sales per customer to increase sales.
  • Coordinate with related departments 

Customers service:

  • Manage customer enquiry for all on-line channels 
  • Escalate of all problems/complains to assure they are satisfactory resolved
  • Update all related issues regarding the orders for further coordinating with customer
  • Analyze customers’ trend, comments, feedback and report
  • Cross check with order status cancellation from delivery suppliers provide call to customers if need

Expense Control:

  • Manage the materials & delivery expense
  • Improve effective cost 

JOB REQUIREMENTS

  • College/ University Degree
  • Microsoft Office
  • Intermediate English
  • Good understanding on E-commercial sales 
  • Working location: HQ

Please send CV to Ms. Minh Phương: minhphuong.vu@aeon.com.vn

Subject: [AEON VIETNAM] APPLICATION FOR ECOMMERCE SALES OFFICER

[HA DONG] OMNI CHANNEL MANAGER

KEY RESPONSIBILITIES

  1. Online sale management
    To develop and monitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, …..)
    Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
    Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
    To work with related department for product content, promotion program & Media support for sale online promoting.
    Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
    To Understand online market, sale trend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
    Make the sale plan base on MD’s plan, Operation Plan to achieve the target
    Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
    Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior

    2. Cash Management
    Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
    Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses

    3. Manpower management
    Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
    Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
    Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
    Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
    Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
    Identify potential staff for succession planning purposes
    Build and promote team work spirit

    4. Expense control
    Provide solutions to optimize resources and increase productivities
    Provide tools to optimize delivery costs
    Forecast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using
    5. Other duties
    Opening & closing Store
    Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
    Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager

QUALIFICATION & JOB REQUIREMENTS

  1. University degree
  2. Prefer 3 years experience as the same position
  3. Good communication skill
  4. Good command of verbal English
  5. Teamwork skill: Actively promote team work
  6. Leadership: Acting leadership by example
  7. Computer literate: Word, Excel, PowerPoint
  8. Have a polite, tactful and friendly attitude
  9. Have good understanding of the needs of customers
  10. Service orientation: customer service minded
  11. Persuasion: Ability to persuade others in specific situations
  12. Reasoning ability: Ability to definite problems
  13. Ability to solve practical problems and deal with difficult situations

 

In order to apply, please send your updated English CV to email: doan.pham@aeon.com.vn

Contact: 024 6277 8333 (Ext. 765)

[AEON THE NINE CẦU GIẤY] GROUP LEADER (FOODLINE)

  1. Operations management
    – Supervise & support to General Staff to ensure:
    • Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
    • All the display merchandise is according to schematic plan and all the price between display merchandise and price card is tally.
    • Changing price label (if necessary) is completed before store opens.
    – Check and verify inventory orders raised by Staff(s).
    – Plan manpower, prepare and attend monthly & bi-annually Stock Take as scheduled.
    – Plan, assign duties for General Staff to make necessary preparation for Membership Day and Public Holidays
    – Make Delica & Bakery daily production plan
    ‘• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
    • Sales floor is kept clean & tidy
    • All backrooms are locked in good conditions
    • POP execution is carried out properly
    • Fire safety procedure is carried out properly
    – Maintain FSH as the company rules
    – Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Sales Leader.
    – Execute store opening & closing as directed by Sales Leader.

    2. Manpower management
    – Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
    – Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
    – Ensure General Staff attendance and attire.
    – Be responsible for General Staff’s performance.
    – Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
    – Regularly train and motivate subordinates in daily works.
    – Identify potential staff for succession planning purposes.

    3. Sale and profit management
    – Make sure that merchandise is fully replenished, in good conditions, quality and follow schematic plan or supervisor plan
    – Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
    – Price check and price change ( label) in necessary are completed before open store.
    – Monthly stock take follow company regulation.
    – Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
    – Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
    – Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey. 

    4. Customer service
    –  Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
    – Handle customer complaint and give the best solution for customer satisfaction
    – Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.

    5. Rules & Regulations
    – Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
    – Check, monitor, remind and guide Key Staff and General staff to follow the rules and regulations. 

    6. Other tasks
    – Other tasks or responsibilities as assigned by Sales Division Leader
    – Open & close store

Qualifications and job requirements

1. College/Technical school
2. Over 02 years of related experience in retailing business or supermarket environment
3. Be able to work under high pressure
4. Abilities to use Computer, Office programs and Database
5. Detail oriented and be able to handle multi-tasks

6. Customer – focused
7. Strong analytical skill, good at data/figures
8. Being able to work at shift & on Public holidays
9. Being able to use English is a plus

Preferred skills
1. Leadership skill
2. Sales skill
3. Teamwork skill
4. Problem solving skill
5. Good presentation & communication skill

To apply, please send your CV (Eng) to email: duong.hoang@aeon.com.vn / 024 6277 8333 (Ext: 719)

[HN – AEON MaxValu] Sales Leader – New Supermarkets open in 2022

Purposes & Scope of the Role:

To be responsible for the group’s sales achievement, gross profit, loss, ordering, backroom and selling area management, staff and promoters management, and preparation of periodical reports.

Key Responsibilities:

1. Operations duties

Merchandise management

  • Supervise General Staff to ensure:
  • Merchandises are fully replenished, in good conditions & quality.
  • All merchandises are displayed according to schematic plan or instructions from supervisors/Merchandisers and all the prices between merchandise displayed and price cards are correct.
  • The changing of price label (if necessary) is completed before the store is open.
  • Order stock directly from Suppliers /Warehouse/ GMS and receive stock
  • Plan manpower, prepare and attend bi-annual Stock Take as scheduled.

Non-merchandise management

  • Manage & support all cashier counters to avoid long queue especially in peak hours
  • Supervise General Staff to ensure:
  • Operational equipment, lighting and fixtures are in good conditions
  • Sales floor is kept clean & tidy.
  • POP execution is carried out properly.
  • Fire safety procedure is carried out properly.
  • Execute floor opening and closing as directed by Store manager.

Customer service

  • Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
  • Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, and complicated sales.
  • Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).

2. Sales and Profits

  • Responsible for Sales Target for Daily/ weekly/ monthly and annual achievement
  • Hold daily briefing on sales achievement of previous day, sale budget of current day, up-to-date sales achievement, promotion and company updates.
  • Gather and consolidate all periodical reports about top sales, promotions sales results, market surveys/ competitor surveys and submit them to Store manager.

3. Cashier activities

  • Be aware of current sales promotions and make sure the information is informed to cashier staff in daily briefing session.
  • Investigate and correct errors made at the cash registers in a timely manner, and report errors to Store manager.
  • Support subordinates in difficult cases at Cashier counters

4. Team management

  • Plan and monitor Monthly department’s roster and manpower schedule.
  • Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
  • Be responsible for General Staff’s performance.
  • Build and promote teamwork spirit.

5. Rules and Regulations

  • Follow all working procedures and company’s policies, rules and regulations.
  • Check, monitor, remind and guide General Staff to follow the rules and regulations

6. Other duties

  • Opening & closing store.
  • Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.

Job Requirements:

Qualifications & Experience:

  • University/ College graduate
  • At least one-year related experience in retailing business or supermarket environment.

Knowledge, Skills & Behaviors:

  • Good communication, problem-solving and leadership skills.
  • Customer service skill, customer service mindset
  • Strong counting and calculation skills are mindset
  • Teamwork skill: actively promote teamwork.

Other requirements:

  • Be able to work at shift & on Public holidays.
  • Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment 

Please send your CV to HR Department via email: ducan.nguyen@aeon.com.vn (Mr. An) with the title: [AEON MaxValu] Sales Leader – Your full name

Thank you!

Customer Service Officer (E-Commerce)

Key responsibilities:
1. Customer Service
– Answer general consumer inquiries via various communication channels regarding order status, returns, missing package claims, shipping information and coupon adjustments, and ensure follow up until inquiry is closed
– Work cross-functionally with other departments within the organization to effectively respond to incoming customer service inquiries in a timely and thoughtful manner
– Ability to interact with our customers effectively and efficiently through email, via phone calls and over social medial channels
2. Rules and regulations
– Follow approved project development strategy
– Follow company’s policies, rules and regulations.
– Check, monitor, remind and guide subordinates to contribute work follow deadline
3. Other tasks or responsibilities as assigned by E-commerce Manager.

Job Requirements:
1. Qualifications & Experience
– Graduated University
– At least 1 year experience in same position
– Prefer having experience working for retailers, e-commerce platforms.
– Microsoft Office
– Intermediate English
2. Knowledge, Skills & Behaviors
– Strong passion, organizational communication & listening skills
– Good communication skill, have a patience, good to solve problem
– Strong team-work and interpersonal skills
– Attention to details
– Self-disciplined with ability to work under pressure

Trưởng nhóm Quầy Cá (Thủy Hải Sản)

Trách nhiệm chính:

1. Nhiệm vụ ngành hàng
a. Quản lý hàng hóa
– Giám sát nhân viên để đảm bảo:
• Hàng hóa được bổ sung đầy đủ, trong điều kiện tốt và chất lượng.
• Tất cả hàng hóa trưng bày theo kế hoạch hoặc hướng dẫn từ người giám sát / Thu mua và tất cả giá giữa hàng hóa trưng bày và thẻ giá đều được kiểm tra.
• Kiểm tra giá trên POS / SST và thay đổi nhãn giá (nếu cần) được hoàn tất trước khi store mở cửa.
– Đặt hàng với Nhà cung cấp và nhận hàng từ MMD.
– Quản lý lượng hàng tồn kho và đặt hàng lại khi hết hàng tồn kho. – Trả lại và đổi hàng bị hư hỏng.
– Hỗ trợ Foodline kiểm kê định kỳ hàng tháng theo chỉ đạo của giám sát.
– Tham dự kiểm kê định kì hai năm một lần theo lịch trình.
b. Quản lý các hoạt động khác:
– Giám sát nhân viên để đảm bảo:
• Thiết bị vận hành, ánh sáng và đồ đạc (gondola, xe đẩy, giá, v.v.) ở trong tình trạng tốt
• Sàn bán hàng được giữ sạch sẽ và gọn gàng.
• Quy trình an toàn cháy nổ được thực hiện đúng cách.
– Đặt POP (bảng giá), thực hiện trưng bày POP, kiểm tra POP để đảm bảo thông tin chính xác và đầy đủ
– Hỗ trợ hoạt động đóng/ mở store
– Kiểm tra và xác minh sự khác biệt trong số liệu tồn kho & doanh số sau khi kiểm kê và báo cáo cho Quản lý cấp trên
c. Dịch vụ khách hàng
– Cung cấp các dịch vụ khách hàng tốt để khuyến khích tăng doanh số. Lịch sự và lắng nghe nhu cầu của khách hàng.
– Thông tin và giới thiệu cho khách hàng về hàng mới, chương trình khuyến mãi, chính sách thanh toán, đổi trả hàng, v.v.
– Xử lý các khiếu nại của khách hàng hoặc các khiếu nại do Nhân viên và các nhân viên tiếp thị gây ra
– Tuân thủ các Quy tắc của Công ty về Dịch vụ Khách hàng (chào hỏi, mỉm cười, cúi chào và thái độ với khách hàng).

2. Bán hàng và lợi nhuận

– Phối hợp với Nhà cung cấp thực hiện các chương trình khuyến mại.
– Xác định các mặt hàng bán chậm và chất lượng không tốt. Ước tính nhu cầu của khách hàng và tham mưu với bộ phận thu mua
– Lưu trữ hồ sơ các đơn mua hàng, bán hàng. Báo cáo định kỳ về doanh số bán chạy, kết quả bán hàng khuyến mãi, khảo sát thị trường / khảo sát đối thủ cạnh tranh.
– Cung cấp số liệu bán hàng hàng ngày của quầy giảm giá cho tiếp thị của Nhà cung cấp
– Hỗ trợ thu ngân đổi trả hàng theo yêu cầu.

3. Quản lý nhân lực

– Lập kế hoạch và lập bảng phân công công việc, lịch làm việc và phân công cấp dưới trực.
– Đảm bảo đủ nhân lực trong quá trình kinh doanh trong các tình huống đột xuất.
– Chịu trách nhiệm về kết quả hoạt động của nhân viên.
– Xác định và giảm bớt những công việc không cần thiết để tăng năng suất của nhân viên.
– Thường xuyên đào tạo, động viên cấp dưới trong công việc hàng ngày.
– Xác định đội ngũ nhân viên tiềm năng cho mục đích lập kế hoạch người kế nhiệm.
– Xây dựng và phát huy tinh thần làm việc nhóm.

4. Nội quy và Quy định

– Tuân thủ tất cả các quy trình làm việc, các chính sách, nội quy và quy định của công ty.
– Kiểm tra, theo dõi, nhắc nhở, hướng dẫn nhân viên và tiếp thị thực hiện các nội quy, quy chế.

5. Các nhiệm vụ khác

– Phụ trách đóng tầng khi hết giờ mở cửa
– Hỗ trợ các bộ phận khác khi cần thiết.
– Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của quản lý trực tiếp, Quản lý bộ phận và Giám đốc store

Yêu cầu công việc:

– Tốt nghiệp Trung cấp trở lên
– Có kinh nghiệm trong ngành bán lẻ ít nhất 1 năm ở vị trí: cửa hàng trưởng cửa hàng thực phẩm/ teamleader/ supervisor liên quan đến ngành hàng thực phẩm (ưu tiên thực phẩm tươi sống)
– Có thể làm việc theo ca (8h/ ngày, 6 ngày/ tuần), có thể đi làm ngày Lễ, Tết
– Tiếng Anh giao tiếp, kỹ năng tin học văn phòng
– Khả năng làm việc nhóm và chịu được áp lực công việc cao

Aeonmall messenger