[AEON Tạ Quang Bửu Q.8] Trưởng Nhóm Siêu Thị – Chế Biến Thực Phẩm, Bánh Mì

  1. Quản lý vận hành
    a. Quản lý hàng hóa
    Giám sát và hỗ trợ nhân viên để đảm bảo
    • Hàng hóa được bổ sung đầy đủ, trong tình trạng chất lượng tốt.
    • Tất cả các hàng hóa trưng bày theo kế hoạch sơ đồ và gắn đúng bảng giá cho tất cả hàng hóa trưng bày.
    • Kiểm tra giá trên POS/SST và thay đổi nhãn giá (nếu cần) được hoàn tất trước khi mở cửa hàng.
    Đặt hàng trực tiếp với Nhà cung cấp và nhận hàng từ MMD.
    Quản lý hàng tồn kho và đặt hàng khi hàng tồn kho giảm xuống một mức cụ thể. Đổi trả hàng hóa bị hư hỏng.
    Hỗ trợ Foodline lấy hàng hàng tháng theo chỉ đạo của cấp trên.
    Tham gia kiểm kê hàng năm 2 lần theo đúng kế hoạch.
    b. Quản lý phi hàng hóa
    Giám sát và hỗ trợ nhân viên để đảm bảo
    • Thiết bị vận hành, hệ thống chiếu sáng và đồ đạc cố định (gondola, toa xe, kệ, v.v.) ở trong tình trạng tốt
    • Sàn bán hàng được giữ sạch sẽ và ngăn nắp.
    • Quy trình an toàn phòng cháy chữa cháy được thực hiện đúng quy trình.
    Duy trì FSH theo quy định của công ty
    Đặt hàng POP, triển khai POP, kiểm tra POP để đảm bảo thông tin chính xác và đầy đủ
    Thực hiện mở và đóng sàn
    Kiểm tra và xác minh sự chênh lệch về tồn kho và số liệu bán hàng sau khi nhập kho và báo cáo cho Giám đốc trực tiếp
    c. Dịch vụ khách hàng
    Cung cấp dịch vụ khách hàng tốt để khuyến khích “plus selling”.
    Lịch sự và lắng nghe nhu cầu của khách hàng.
    Nhận thông tin và giới thiệu tới khách hàng về hàng mới về, các chương trình khuyến mãi, chính sách thanh toán, đổi/trả…
    Xử lý khiếu nại từ khách hàng
  2. Quản lý bán hàng & lợi nhuận
    Phối hợp với Nhà cung cấp để thực hiện các chương trình khuyến mãi.
    Xác định mặt hàng doanh thu thấp, chất lượng kém, xác định nhu cầu của người tiêu dùng và tư vấn cho bộ phận bán hàng.
    Lưu trữ đơn mua hàng, bán hàng. Báo cáo định kỳ về kết quả bán hàng, khảo sát thị trường/khảo sát đối thủ cạnh tranh.
    Cung cấp số liệu bán hàng hàng ngày.
    Hỗ trợ nhân viên thu ngân trả/đổi hàng hóa theo yêu cầu.
  3. Quản lý nhân lực
    Lập kế hoạch và phân công nhiệm vụ cho nhân viên, tạo kế hoạch chia ca và phân công nhân viên trực.
    Đảm bảo đủ nhân lực trong các tình huống đột xuất.
    Chịu trách nhiệm kiểm tra số lượng nhân viên đi làm trong ngày và đồng phục của nhân viên.
    Chịu trách nhiệm về kết quả hoạt động của nhân viên.
    Xác định và giảm thiểu các công việc không cần thiết để tăng năng suất làm việc của nhân viên.
    Thường xuyên đào tạo, tạo động lực cho cấp dưới trong công việc hàng ngày.
    Xác định nhân viên tiềm năng cho các mục đích kế nhiệm.
  4. Nội quy và Quy định:
    Tuân thủ mọi quy trình làm việc, chính sách, nội quy và quy định của công ty.
    Kiểm tra, giám sát, nhắc nhở và hướng dẫn nhân viên G1, Nhân viên tiếp thị thực hiện đúng nội quy, quy định.
  5. Các nhiệm vụ khác
    Phụ trách đóng kho.
    Hỗ trợ các bộ phận khác khi cần thiết.
    Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công trực tiếp của Trưởng bộ phận, Trưởng bộ phận và Quản lý cửa hàng.

PHÚC LỢI

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

  • Tốt nghiệp tối thiểu Cao Đẳng
  • Có ít nhất 3 năm kinh nghiệm, trong đó có 1 năm kinh nghiệm ở vị trí Trưởng nhóm tại Siêu thị/Trung tâm thương mại 
  • Preferred skills
  • Thành thạo vi tính văn phòng (Word, Excel, Power Point)
  • Tư duy chăm sóc khách hàng
  • Kỹ năng làm việc nhóm
  • Làm việc theo ca

Thông tin liên hệ: thutrang.pham@aeon.com.vn

[AEON TÂN PHÚ] GROUP LEADER – DELICATESSEN/ BAKERY (FOODLINE 2)

Roles and responsibilities:

Operations duties
a. Merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
• All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
• Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
– Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
– Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
– Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
– Attend bi-annual Stock Take as scheduled.


b. Non-merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
• Sales floor is kept clean & tidy.
• Fire safety procedure is carried out properly.
– Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
– Execute floor opening and closing
– Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager


c. Customer service
– Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
– Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
– Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
– Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).


Sales and Profits
– Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
– Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
– Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
– Provide every day sales figure of concess counter for promoters
– Support cashier in return/exchange merchandise as required.


Manpower management
– Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
– Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
– Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
– Be responsible for General Staff’s performance.
– Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
– Regularly train and motivate subordinates in daily works.
– Identify potential staff for succession planning purposes.
– Build and promote teamwork spirit.


Rules and Regulations
– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
– Check, monitor, remind and guide General Staff and Promoters to follow the rules and regulations.


Other duties
– Closing floor in charge.
– Support other departments as necessary.
– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager

Qualification and Job Requirements

  • College or Technical School
  • At least one-year related experience in retailing business or supermarket environment

Preferred skills

  • Good communication, problem solving and leadership skills
  • Customer focused
  • Self-disciplined with ability to work independently
  • Good presentation and sales skill
  • Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)

Please send CV to Ms.Duyên – HR Dept. AEON Celadon Tân Phú

Email: hr.celadon@aeon.com.vn

[AEON HUẾ] – TRƯỞNG QUẦY/ DIVISION LEADER

Candidate can apply Division Leader position for one of following:

  • Foodline (Fish/ Meat/ Produce/ Nonfood-HBC/ Grocery/ D&D/ Confectionary/ Beverage)
  • Softline (Men/ Ladies/ Kids/ SBA)
  • Hardline (Household/ Bike/ Stationary)
  • Customer Service & Cashier
  • Omni Chanel
  • MMD

JOB DESCRIPTION:

A. Roles and responsibilities:

1.Operations duties

a. Merchandise management

– Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure:

• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.

• All the display merchandise is according to schematic plan and all the price between display merchandise and price card is tally.

• Changing price label (if necessary) is completed before store opens.

– Order stock directly with Suppliers and receive stock from MMD.

– Verify and approve inventory orders raised by Group Leader(s).

– Plan manpower, prepare and attend bi-annually Stock Take as scheduled.

– Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.

– Plan, assign duties for Group Leader(s) and General Staff to make necessary preparation for Membership Day & Mommy Day and Public Holidays.

b. Non-merchandise management

– Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure:

• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions

• Sales floor is kept clean & tidy

• All backrooms are locked in good conditions

• POP execution is carried out properly

• Fire safety procedure is carried out properly

– Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager.

– Execute store opening & closing as directed by supervisor.

2.Customer service

– Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.

– Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.

– Handle customer complaints raised by Group Leader(s), difficult and complicated sales.

– Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).

3. Sales and Profits

– Brief Group Leader(s) on yesterday sales achievement, today sales budget, up-to-date sales achievement, promotion and company updates.

– Brief promoters on promotion scheme.

– Breakdown the sales target given by Line Manager to each Group Leader and take responsibilities for sales target achievement of the division.

– Overall plan and supervise the execution of promotion schemes.

– Observe/gather information/suggestion from Group Leader(s) about sales trend, customer demands and advise Merchandising Dept. for any changes/improvement in merchandise assortment, quality and quantity.

– Gather and consolidate all periodical reports from Group Leader(s) about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey and submit to Line Manager.

4 .Manpower management

– Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule.

– Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.

– Monitor Group Leader(s), General Staff and Promoter’s attendance and attire.

– Approve duty roster, shift plan raised by Group Leader(s).

– Be responsible for Group Leader(s) and General Staff’s performance.

– Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.  Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.

– Identify potential staff for succession planning purposes. – Build and promote team work spirit.

5. Rules and Regulations

 – Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.

– Check, monitor, remind and guide Group Leader(s), General Staff and Promoter(s) to follow the rules and regulations

6. Others duties:

– Opening store, Closing store.

– Be on duty and act as Line Manager’s roles when Line Manager’s not present at work (i.e. is on leave or on business trip).

– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Line Manager and Store Manager.

B. Qualification and Job Requirements:

  • College Degree
  • Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral)
  • Good problem solving & presentation skills, problem solving and sales skills
  • Be able to work at shift & public holidays
  • Ability to cope with stressful situation at work
  • Leadership: Acting leadership by example
  • Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus.

If you are interested in the position, please do not hesitate to send your application to HR Dept: tuyendung.hn@aeon.com.vn

Tel: (024) 6277 8333 – EXT: 763

[PC VĨNH PHÚC] Trưởng nhóm bánh mì

I. ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

Nhà máy sản xuất KOWA – Khu công nghiệp Thăng Long, Bình Xuyên, Vĩnh Phúc

Số lượng tuyển: 02 trưởng nhóm

II.THỜI GIAN LÀM VIỆC: 8 tiếng/ ngày, 6 ngày/ tuần. Có ca đêm

III. MÔ TẢ CÔNG VIỆC:

1. Nhiệm vụ vận hành
a) Quản lý hàng hóa
– Tiếp nhận danh sách đơn hàng sản phẩm từ các cửa hàng và bộ phận liên quan, lập và điều phối kế hoạch sản xuất hàng ngày, triển khai sản xuất đáp ứng số lượng đơn hàng.
– Quản lý tồn kho và mức tồn kho, đặt hàng mua nguyên vật liệu để luôn có đủ hàng tồn kho cho sản xuất.
– Quản lý backback ngăn nắp, phân loại theo tiêu chuẩn VSATTP, 5S của Aeon. Tuân thủ nghiêm ngặt các quy tắc FIFO đối với vật liệu.
– Báo cáo, liên lạc và xin ý kiến cấp trên kịp thời khi có phát sinh bất thường.
– Chuẩn bị và điều phối hoạt động kiểm kho, đảm bảo nguyên vật liệu luôn sẵn sàng để kiểm đếm, tránh thất lạc hàng trong quá trình kiểm kho.
b. Quản lý phi hàng hóa
– Tuân thủ các tiêu chuẩn về an toàn vệ sinh thực phẩm và kiểm soát chất lượng theo chính sách của công ty.
– Đảm bảo các thiết bị vận hành, ánh sáng và đồ đạc cố định (thuyền gondola, toa xe, kệ, v.v.) luôn trong tình trạng tốt và được vệ sinh sạch sẽ.
– Đảm bảo khu vực làm việc và sân sau sạch sẽ, ngăn nắp theo tiêu chuẩn 5S.
– Thực hiện đúng quy trình PCCC.
c. Quản lý nhân lực
– Lập kế hoạch ca và lịch làm việc hàng ngày cho nhóm phụ trách.
– Đề xuất kế hoạch nhân sự phù hợp với kế hoạch sản xuất của tổ có xét đến năng suất và hiệu quả.
– Theo dõi hiệu suất của nhóm, xác định điểm yếu của từng nhân viên và đề xuất với DL để tăng cường đào tạo hoặc giáo dục cho họ. Giám sát ý thức của nhân viên trong việc tuân thủ các quy định của công ty và chấn chỉnh hành động cũng như hành vi của họ.

2. Các quy tắc và quy định
Hiểu và tuân thủ tất cả các quy trình làm việc, chính sách, nội quy và quy định của công ty.

3. Nhiệm vụ khác
Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của Trưởng quầy và Phó phòng.

IV. YÊU CẦU CÔNG VIỆC
– Tốt nghiệp trung cấp nghề trở lên;
– Có it nhất một năm kinh nghiệm liên quan trong môi trường kinh doanh bán lẻ hoặc siêu thị
– Kỹ năng giao tiếp, giải quyết vấn đề tốt
– Tinh thần trách nhiệm hoàn thành nhiệm vụ được giao
– Khả năng hiểu và hành động theo các quy tắc và quy định
– Kỹ năng làm việc nhóm: Tích cực phát huy tinh thần làm việc nhóm

Liên hệ:

Ứng viên gửi CV tiêu đề: Ứng tuyển trưởng quầy Bánh Mì – Vĩnh Phúc

Email:Ms.Hoa – hoa.nguyenthanh@aeon.com.vn

Điện thoại: (024) 6277 8333 (Máy lẻ 771)

[PC VĨNH PHÚC] Division Leader -Trưởng quầy Bánh mì

I. ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

 Nhà máy sản xuất KOWA – Khu công nghiệp Thăng Long, Bình Xuyên, Vĩnh Phúc

II.THỜI GIAN LÀM VIỆC: 8 tiếng/ ngày, 6 ngày/ tuần. Có ca đêm

III. MÔ TẢ CÔNG VIỆC:

1. Nhiệm vụ điều hành

a) Quản lý hàng hóa

– Giám sát các trưởng nhóm nhân viên để đảm bảo: Vận hành hoạt động sản xuất. Bổ sung hàng hóa đầy đủ đảm bảo chất lượng. Hoàn thành đơn hàng theo đúng thời hạn. Xác nhận và duyệt Đơn đặt hàng nguyên vật liệu để đảm bảo phù hợp với kế hoạch sản xuất hàng ngày vàmức tồn kho phù hợp. iám sát việc nhập kho định kỳ theo kế hoạch.Chịu trách nhiệm quản lý hàng tồn kho. Xác định số dư cuối kỳ của hàng tồn kho, tiến hành kiểm tra nếu có số liệu bất thường hoặc thất thoát cao, hành động cải tiến để kiểm soát nếu có vấn đề 


b) Quản lý phi hàng hóa

– Giám sát các trưởng nhóm và nhân viên đảm bảo tuân thủ tiêu chuẩn FSH,5S, FF: • Thiết bị vận hành, hệ thống chiếu sáng và đồ đạc cố định (gondola, toa xe, kệ, v.v.) ở trong tình trạng tốt. Khu vực sản xuất sản phẩm được giữ sạch sẽ, ngăn nắp.Quy trình an toàn phòng cháy chữa cháy được thực hiện đúng cách. Thực hiện đóng mở kho theo chỉ đạo của cấp trên.

– Lập kế hoạch và phân công nhiệm vụ cho nhân viên theo kế hoạch sản xuất kinh doanh của công ty. 

2. Kiểm soát chi phí và tổn thất

– Theo dõi chặt chẽ việc sử dụng nguyên vật liệu theo số lượng sản phẩm sản xuất. Xem xét các báo cáo cần thiết và tiến hành phân tích dữ liệu để kiểm soát Giá vốn hàng bán. Phối hợp với các bộ phận liên quan (MD, IC…) để xác định nguyên nhân gốc rễ và đưa ra hành động khắc phục nếu xảy ra tổn thất bất thường.

– Nghiên cứu tình hình thực tế và đề xuất các giải pháp cải tiến nhằm nâng cao chi phí.

3. Quản lý nhân lực 

– Thẩm định và phê duyệt quy hoạch nhân lực do cấp dưới đề xuất. Chịu trách nhiệm về năng suất và hiệu quả của nhóm. Phối hợp và giám sát việc tổ chức các lớp đào tạo cần thiết cho nhân viên vận hành để đảm bảo họ có kỹ năng và hiểu rõ về nội quy, quy trình, tiêu chuẩn của quy trình sản xuất và quy định của công ty.

Lập kế hoạch phân công nhiệm vụ và lịch trình nhân sự của Khối hàng tháng. Đảm bảo đủ nhân lực trong quá trình kinh doanh trong các tình huống đặc biệt. Giám sát sự tham dự và trang phục của (các)  – Phê duyệt bảng phân công nhiệm vụ, kế hoạch ca do Trưởng nhóm nêu ra. – Tham gia các hoạt động tuyển dụng và lựa chọn nhân sự của Khối. – Động viên, đào tạo và phát triển nhân viên nhằm khuyến khích họ phát triển chuyên môn. – Xác định nhân viên tiềm năng cho mục đích lập kế hoạch kế nhiệm. – Xây dựng và phát huy tinh thần làm việc nhóm.

4. Nội quy và quy định

– Tuân thủ mọi quy trình làm việc, chính sách, nội quy, quy định của công ty.

– Kiểm tra, giám sát, nhắc nhở và hướng dẫn nhân viên tiếp thị thực hiện nội quy, quy chế.

5. Các nhiệm vụ khác:

Phụ trách báo cáo doanh số, hoạt động và chuẩn bị ngân sách của Bộ phận. Đảm bảo dữ liệu là chính xác và đáng tin cậy. Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công trực tiếp của Phó Giám đốc và Trưởng dự án.

IV. YÊU CẦU CÔNG VIỆC:

– Tốt nghiệp đại học/ Cao Đẳng/ Trung cấp nghề

– Có ít nhất 03 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất thực phẩm hoặc các hoạt động liên quan đến làm bánh và 01 năm kinh nghiệm quản lý đội ngũ ít nhất từ 5 nhân viên.

– Kỹ năng phân tích tốt, giỏi dữ liệu/số liệu

– Tiếng Anh tốt (nói viết)

– Tin học văn phòng tốt

– Làm việc nhóm tốt

– Khả năng ứng phó với tình huống căng thẳng trong công việc

– Có tính kỷ luật cao, có khả năng làm việc độc lập

Liên hệ:

Ứng viên gửi CV tiêu đề: Ứng tuyển trưởng quầy Bánh Mì – Vĩnh Phúc

Email:Ms.Hoa – hoa.nguyenthanh@aeon.com.vn

Điện thoại: (024) 6277 8333 (Máy lẻ 771)

 

[AEON MAXVALU] GROUP LEADER – PACKED PRODUCT MANAGEMENT (Trưởng nhóm Thực phẩm chế biến)

Primary Objective:

Responsible for product production planning for maxvalu stores, placing orders, managing employees, creating work schedules and assigning employees

Roles and responsibilities:

  1. Management of assortment: Production of all products in the assortment of each store
  2. Manage order from each store in SMPT: Check the order quantity of each store, create orders to each department of GMS Ha Dong. Create an order with a supplier
  3. Management of Production: Create production plan for each product, produce the right quantity ordered, on time delivery for each MV store
  4. Management of Employee: Check employee uniforms, check employee attendance, divide and supervise employees to perform work as planned
  5. Management of PA-0, loss: Check the causes of PA-0, product loss. Offer an improved solution
  6. Get information about the quantity and quality of products at each MV store, confirm the situation and take timely action. Check product quality after production
  7. Identify potential employees, plan succession training. Build and promote team spirit
  8. Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations. Check, monitor, remind and guide General Staff to follow the rules and regulations.
  9. Required reports
  10. Other tasks or responsibilities as assigned by Division leader.

Qualification and Job Requirements:

  • College (Degree) graduate
  • Minimum 01 years of related experience, working in Bakery, Delica manufacturing or equivalent.
  • Had experience to manage team over 3 people
  • Good communication skill.
  • Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
  • Good planning, organizing and time-management skills.
  • Teamwork skill: Actively promote team work.
  • Other requirements: Be able to work in shift & public holidays.

Other information:

Work location: 27 Cổ Linh, Long Biên, Hà Nội (Aeon Long Biên)

Working time: 8 hours/ day, 6 days/ week, Working shift from 5:00 AM – 1:00 PM

Contact information: Ms. Hoa (Email: hoa.nguyenthanh@aeon.com.vn)

[Bình Dương] TRƯỞNG QUẦY HÀNG THỰC PHẨM TƯƠI SỐNG (PERISHABLE)

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

Quản lý vận hành

  • Kiểm soát hàng hóa bổ sung đầy đủ, tình trạng tốt, trình bày theo quy định của công ty
  • Kiểm tra thiết bị vận hành: ánh sáng, đồ đạc…
  • Kiểm tra khu vực quầy hàng đảm bảo theo quy định của công ty
  • Lập kế hoạch kiểm tra khoa hàng tháng hoặc 2 năm/lần
  • Thực hiện đúng quy trình PCCC

Quản lý nhân sự

  • Lên kế hoạch phân công nhiệm vụ và lịch trình nhân lực của Bộ phận hàng tháng.
  • Theo dõi nhân viên về tác phong, đồng phục trong quầy hàng phụ trách
  • Tham gia các hoạt động tuyển dụng bộ phận
  • Xây dựng và phát huy tinh thần làm việc nhóm.

Quản lý doanh thu và lợi nhuận

  • Phân chia chỉ tiêu doanh số do Cửa hàng trưởng đưa ra
  • Lập kế hoạch và giám sát việc thực hiện các chương trình khuyến mãi.
  • Quan sát/thu thập thông tin/đề xuất về xu hướng bán hàng, nhu cầu của khách hàng và tư vấn cho Phòng Kinh doanh
  • Báo cáo định kỳ từ (các) Trưởng nhóm về doanh số bán hàng cao nhất, kết quả bán hàng khuyến mãi, khảo sát thị trường / khảo sát đối thủ cạnh tranh và gửi cho Cửa hàng trưởng.

Sự hài lòng của khách hàng

  • Hỗ trợ Trưởng nhóm xử lý khiếu nại của khách hàng và đưa ra giải pháp tốt nhất để khách hàng hài lòng

Các nhiệm vụ khác theo sự phân công của Cửa hàng trường – Store Manager

YÊU CẦU

  • Tốt nghiệp Cao đẳng/ Đại học
  • Có ít nhất 03 năm kinh nghiệm liên quan trong môi trường kinh doanh bán lẻ hoặc siêu thị và 01 năm kinh nghiệm quản lý nhóm ít nhất 5 nhân viên 7.
  • Sử dụng tốt tiếng Anh (cả nói và viết)
  • Chịu được áp lực cao
  • Khả năng sử dụng máy tính
  • Kỹ năng giải quyết vấn đề tốt
  • Giao tiếp tốt

CHẾ ĐỘ ĐÃI NGỘ 

  • Nhân viên được phục vụ cơm trưa miễn phí, 
  •  Phụ cấp theo tính chất công việc 
  • Quà mừng vào các dịp lễ/Tết 
  •  Lương tháng 13 
  • Thưởng thành tích hàng năm (performance bonus) 

Bảo hiểm sức khỏe

  • Ngoài bảo hiểm y tế và chương trình khám sức khỏe tổng quát định kỳ theo quy định, Nhân viên còn được tham gia bảo hiểm sức khỏe tùy theo vị trí công việc. 

Phép năm: 12 ngày/năm

  • Ngoài ngày phép được hưởng theo quy định luật Lao Động, Nhân viên được tặng thêm 1 ngày phép vào đúng năm thứ 5 làm việc tại AEON VIỆT NAM. 

Đào tạo

  • Cơ hội học hỏi và phát triển không ngừng qua công việc hằng ngày; các khóa học đào tạo chuyên môn cũng như kỹ năng mềm với những chuyên gia giàu kinh nghiệm của AEON VIỆT NAM và tập đoàn AEON. 

Địa chỉ làm việc: Tầng 1, lô C19, Khu đô thị mới thuộc Khu liên hợp Công nghiệp – Dịch vụ – Đô thị tỉnh Bình Dương, Phường Hòa Phú, Thành phố Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương

Bạn vui lòng ứng tuyển tại link: Ứng tuyển tại đây hoặc gửi CV về email maiphuong.nguyen@aeon.com.vn với tiêu đề [Tên vị trí]  Họ và tên

[HCMC] Monitor (Delica)

Key responsibilities:

Responsible for product quality and staff’s skills to satisfy the needs of Customers, achieving sales, stock and profit targets.

 

  1. Major duties
  • Responsibility for “the target of Sales”, Margin, Later Income, Old Stock, Potential Old Stock, Turn-over day, Stock Day’s, Private Brand Share, Core Customer Share, Stock Correction & Availability.
  • Making the production plan and process of production follow sale plan monthly from Merchandiser
  • Checking recipe and quality of products, display.
  • Training for new staff
  • Improving the skill for all staffs
  • Supporting store opening
  • Organizing the skill exam to evaluate staffs
  • Joining training course and surveying competitors to improve skill
  • Creating new concept or products and writing recipe
  • Tracking work flows of product
  • Suggesting new idea, new trend of market
  • Renovation of department on products: display, quality, equipment

 

  1. Other Duties

Any necessary task that is deemed important from time to time.

 

  1. Rules and Regulations

Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.

 

Job Requirements:

  • College degree/ University degree, preferably in Economics, Business Management
  • Workmanship certificate
  • 04 years of experience in retail with the same category.
  • Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral).
  • Customer-focused.
  • Show the passion of the merchandise career.
  • Good communication and negotiation skills.
  • Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
  • Ability to be sensitive to the market
  • Abilities to use computer, office programs basically
  • Good interpersonal skills
  • Flexible/ open-minded

 

If you are interested in this position, please send your CV to Ms. Thuy: Thuy.le@aeon.com.vn

Aeonmall messenger