[AEON LONG BIÊN] TRƯỞNG NHÓM QUẦY CÁ – GROUP LEADER FISH

I. MÔ TẢ CÔNG VIỆC
1. Nhiệm vụ ngành hàng:
a. Quản lý hàng hóa:
– Giám sát nhân viên để đảm bảo:
• Hàng hóa được bổ sung đầy đủ, trong điều kiện tốt và chất lượng.
• Tất cả hàng hóa trưng bày theo kế hoạch hoặc hướng dẫn từ Quản lý cấp trên/ Thu mua và tất cả giá giữa hàng hóa trưng bày và thẻ giá đều được kiểm tra.
• Kiểm tra giá trên POS/ SST và thay đổi nhãn giá (nếu cần) được hoàn tất trước khi siêu thị mở cửa.
– Đặt hàng với Nhà cung cấp và nhận hàng từ bộ phận Giao nhận hàng hóa .
– Quản lý lượng hàng tồn kho và đặt hàng lại khi hết hàng tồn kho. Đổi trả hàng bị hư hỏng.
– Tham gia kiểm kê định kỳ hàng tháng theo chỉ đạo của Quản lý cấp trên.
– Tham dự kiểm kê định kì hai năm một lần theo lịch trình.
b. Quản lý các hoạt động khác:
– Giám sát nhân viên để đảm bảo:
• Thiết bị vận hành, ánh sáng và đồ đạc (gondola, xe đẩy, giá, v.v.) ở trong tình trạng tốt.
• Sàn bán hàng được giữ sạch sẽ và gọn gàng.
• Quy trình an toàn cháy nổ được thực hiện đúng cách.
– Đặt POP (bảng giá), thực hiện trưng bày POP, kiểm tra POP để đảm bảo thông tin chính xác và đầy đủ.
– Hỗ trợ hoạt động đóng/ mở cửa siêu thị.
– Kiểm tra và xác minh sự khác biệt trong số liệu tồn kho & doanh số sau khi kiểm kê và báo cáo cho Quản lý cấp trên.
c. Dịch vụ khách hàng:
– Cung cấp các dịch vụ khách hàng tốt để khuyến khích tăng doanh số. Lịch sự và lắng nghe nhu cầu của khách hàng.
– Thông tin và giới thiệu cho khách hàng về hàng mới, chương trình khuyến mãi, chính sách thanh toán, đổi trả hàng, v.v.
– Xử lý các khiếu nại của khách hàng hoặc các khiếu nại do Nhân viên và các nhân viên tiếp thị gây ra.
– Tuân thủ các Quy tắc của Công ty về Dịch vụ Khách hàng (chào hỏi, mỉm cười, cúi chào và thái độ với khách hàng).

2. Bán hàng và lợi nhuận:
– Phối hợp với Nhà cung cấp thực hiện các chương trình khuyến mại.
– Xác định các mặt hàng bán chậm và chất lượng không tốt. Ước tính nhu cầu của khách hàng và tham mưu với bộ phận thu mua.
– Lưu trữ hồ sơ các đơn mua hàng, bán hàng. Báo cáo định kỳ về doanh số bán chạy, kết quả bán hàng khuyến mãi, khảo sát thị trường/ khảo sát đối thủ cạnh tranh.
– Cung cấp số liệu bán hàng hàng ngày cho nhân viên tiếp thị của Nhà cung cấp.
– Hỗ trợ thu ngân đổi trả hàng theo yêu cầu.

3. Quản lý nhân lực:

– Lập kế hoạch và lập bảng phân công công việc, lịch làm việc và phân công cấp dưới trực tiếp.
– Đảm bảo đủ nhân lực trong quá trình kinh doanh trong các tình huống đột xuất.
– Chịu trách nhiệm về kết quả hoạt động của nhân viên.
– Xác định và giảm bớt những công việc không cần thiết để tăng năng suất của nhân viên.
– Thường xuyên đào tạo, động viên cấp dưới trong công việc hàng ngày.
– Xác định đội ngũ nhân viên tiềm năng cho mục đích lập kế hoạch người kế nhiệm.
– Xây dựng và phát huy tinh thần làm việc nhóm.

4. Nội quy và Quy định:

– Tuân thủ tất cả các quy trình làm việc, các chính sách, nội quy và quy định của công ty.
– Kiểm tra, theo dõi, nhắc nhở, hướng dẫn nhân viên và nhân viên tiếp thị thực hiện các nội quy, quy chế.

5. Các nhiệm vụ khác:

– Phụ trách đóng tầng khi hết giờ mở cửa.
– Hỗ trợ các bộ phận khác khi cần thiết.
– Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của Quản lý trực tiếp, Quản lý bộ phận và Giám đốc siêu thị.

II. YÊU CẦU CÔNG VIỆC

– Tốt nghiệp Trung cấp trở lên
– Có kinh nghiệm quản lí trong ngành bán lẻ ít nhất 1 năm, đặc biệt liên quan đến ngành hàng thực phẩm (ưu tiên thực phẩm tươi sống)
– Có thể làm việc theo ca (8h/ ngày, 6 ngày/ tuần), có thể đi làm ngày Lễ, Tết
– Kỹ năng phân tích tốt, có tư duy về dịch vụ khách hàng, có kỹ năng tin học văn phòng
– Khả năng làm việc nhóm, quản lý đội nhóm và chịu được áp lực công việc cao, có kỹ năng giải quyết vấn đề và bán hàng tốt

III. ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

– Trung tâm Bách hóa Tổng hợp và Siêu thị AEON Long Biên
Số 27 Cổ Linh, Phường Long Biên, Quận Long Biên, Hà Nội

IV. THÔNG TIN LIÊN HỆ

Ms. Trà – HR Long Biên Department
Email: hr.longbien@aeon.com.vn

Phone: (024) 6277 8333 (Máy lẻ: 767)

[AEON BINH TAN] GROUP LEADER – HOME COORDY

1.Operations duties:
a. Merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
• All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
• Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
– Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
– Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
– Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
– Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
b. Non-merchandise management
– Supervise General Staff to ensure:
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
• Sales floor is kept clean & tidy.
• Fire safety procedure is carried out properly.
– Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
– Execute floor opening and closing
– Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager
c. Customer service
– Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
– Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
– Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
– Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).

2. Sales and Profits
– Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
– Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
– Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
– Provide every day sales figure of concess counter for promoters
– Support cashier in return/exchange merchandise as required.”

3. Manpower management
– Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
– Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
– Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
– Be responsible for General Staff’s performance.
– Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
– Regularly train and motivate subordinates in daily works.
– Identify potential staff for succession planning purposes.
– Build and promote teamwork spirit.


4. Rules and Regulations
– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
– Check, monitor, remind and guide General Staff and Promoters to follow the rules and regulations.

5. Other duties
– Closing floor in charge.
– Support other departments as necessary.
– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

[PC VĨNH PHÚC] Trưởng nhóm bánh mì

I. ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

Nhà máy sản xuất KOWA – Khu công nghiệp Thăng Long, Bình Xuyên, Vĩnh Phúc

Số lượng tuyển: 02 trưởng nhóm

II.THỜI GIAN LÀM VIỆC: 8 tiếng/ ngày, 6 ngày/ tuần. Có ca đêm

III. MÔ TẢ CÔNG VIỆC:

1. Nhiệm vụ vận hành
a) Quản lý hàng hóa
– Tiếp nhận danh sách đơn hàng sản phẩm từ các cửa hàng và bộ phận liên quan, lập và điều phối kế hoạch sản xuất hàng ngày, triển khai sản xuất đáp ứng số lượng đơn hàng.
– Quản lý tồn kho và mức tồn kho, đặt hàng mua nguyên vật liệu để luôn có đủ hàng tồn kho cho sản xuất.
– Quản lý backback ngăn nắp, phân loại theo tiêu chuẩn VSATTP, 5S của Aeon. Tuân thủ nghiêm ngặt các quy tắc FIFO đối với vật liệu.
– Báo cáo, liên lạc và xin ý kiến cấp trên kịp thời khi có phát sinh bất thường.
– Chuẩn bị và điều phối hoạt động kiểm kho, đảm bảo nguyên vật liệu luôn sẵn sàng để kiểm đếm, tránh thất lạc hàng trong quá trình kiểm kho.
b. Quản lý phi hàng hóa
– Tuân thủ các tiêu chuẩn về an toàn vệ sinh thực phẩm và kiểm soát chất lượng theo chính sách của công ty.
– Đảm bảo các thiết bị vận hành, ánh sáng và đồ đạc cố định (thuyền gondola, toa xe, kệ, v.v.) luôn trong tình trạng tốt và được vệ sinh sạch sẽ.
– Đảm bảo khu vực làm việc và sân sau sạch sẽ, ngăn nắp theo tiêu chuẩn 5S.
– Thực hiện đúng quy trình PCCC.
c. Quản lý nhân lực
– Lập kế hoạch ca và lịch làm việc hàng ngày cho nhóm phụ trách.
– Đề xuất kế hoạch nhân sự phù hợp với kế hoạch sản xuất của tổ có xét đến năng suất và hiệu quả.
– Theo dõi hiệu suất của nhóm, xác định điểm yếu của từng nhân viên và đề xuất với DL để tăng cường đào tạo hoặc giáo dục cho họ. Giám sát ý thức của nhân viên trong việc tuân thủ các quy định của công ty và chấn chỉnh hành động cũng như hành vi của họ.

2. Các quy tắc và quy định
Hiểu và tuân thủ tất cả các quy trình làm việc, chính sách, nội quy và quy định của công ty.

3. Nhiệm vụ khác
Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của Trưởng quầy và Phó phòng.

IV. YÊU CẦU CÔNG VIỆC
– Tốt nghiệp trung cấp nghề trở lên;
– Có it nhất một năm kinh nghiệm liên quan trong môi trường kinh doanh bán lẻ hoặc siêu thị
– Kỹ năng giao tiếp, giải quyết vấn đề tốt
– Tinh thần trách nhiệm hoàn thành nhiệm vụ được giao
– Khả năng hiểu và hành động theo các quy tắc và quy định
– Kỹ năng làm việc nhóm: Tích cực phát huy tinh thần làm việc nhóm

Liên hệ:

Ứng viên gửi CV tiêu đề: Ứng tuyển trưởng quầy Bánh Mì – Vĩnh Phúc

Email:Ms.Hoa – hoa.nguyenthanh@aeon.com.vn

Điện thoại: (024) 6277 8333 (Máy lẻ 771)

[AEON MAXVALU] GROUP LEADER – PACKED PRODUCT MANAGEMENT (Trưởng nhóm Thực phẩm chế biến)

Primary Objective:

Responsible for product production planning for maxvalu stores, placing orders, managing employees, creating work schedules and assigning employees

Roles and responsibilities:

  1. Management of assortment: Production of all products in the assortment of each store
  2. Manage order from each store in SMPT: Check the order quantity of each store, create orders to each department of GMS Ha Dong. Create an order with a supplier
  3. Management of Production: Create production plan for each product, produce the right quantity ordered, on time delivery for each MV store
  4. Management of Employee: Check employee uniforms, check employee attendance, divide and supervise employees to perform work as planned
  5. Management of PA-0, loss: Check the causes of PA-0, product loss. Offer an improved solution
  6. Get information about the quantity and quality of products at each MV store, confirm the situation and take timely action. Check product quality after production
  7. Identify potential employees, plan succession training. Build and promote team spirit
  8. Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations. Check, monitor, remind and guide General Staff to follow the rules and regulations.
  9. Required reports
  10. Other tasks or responsibilities as assigned by Division leader.

Qualification and Job Requirements:

  • College (Degree) graduate
  • Minimum 01 years of related experience, working in Bakery, Delica manufacturing or equivalent.
  • Had experience to manage team over 3 people
  • Good communication skill.
  • Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
  • Good planning, organizing and time-management skills.
  • Teamwork skill: Actively promote team work.
  • Other requirements: Be able to work in shift & public holidays.

Other information:

Work location: 27 Cổ Linh, Long Biên, Hà Nội (Aeon Long Biên)

Working time: 8 hours/ day, 6 days/ week, Working shift from 5:00 AM – 1:00 PM

Contact information: Ms. Hoa (Email: hoa.nguyenthanh@aeon.com.vn)

[HA DONG] DELIVERY GROUP LEADER – TRƯỞNG NHÓM GIAO HÀNG

Roles and responsibility:

1.Delivery Management
– Coordinate with Operation team to arrange and plan driver in house and 3rd party to ensure delivery resources
– Manage and coordinate the delivery of the delivery staff
– Divide orders by wards and districts to optimize shipping
-Track and update vehicle schedules and delivery progress.
– Conduct data analysis and propose solutions, orientation to improve driver performance
– Assist/Draw up project planning, implementing and communicating across the involved stakeholders to coordinate the team’s scope of work & timelines
– Develop and implement improvement initiatives to boost Driver Supply
– Check, monitor, remind and guide staff to contribute work follow deadline

2.Customers service
– Manage customer enquiry for all on-line channels with fast & appropriate response
– Escalate of all problems/complains and get advice from LM to assure they are satisfactory resolved
– Update all related issues regarding the orders for further coordinating with customer
– Follow customer’s trend, comment, feedback and report related delivery

3.Expense Control
– How to improve effective cost per working hours for delivery
– Manage materials and equipments reasonably

4.Other tasks
– Other tasks or responsibilities as assigned by superiors

B. Qualification and Job Requirements:

1. College graduate
2. At least 1 year experience in management level

Preferred skills
1. Logical thinking and reasonable work arrangement
2. Good understanding on E-commercial Sales (general trade market and selling)
3. Positive thinking
4. Competently the routes in the city

5. Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)

 

To apply, please send your CV to email: ngoan.tranthi@aeon.com.vn

[HA DONG] MEN FASHION GROUP LEADER – TRƯỞNG NHÓM THỜI TRANG NAM

Aeon Hà Đông (Khu dân cư Hoàng Văn Thụ, Phường Dương Nội, Q. Hà Đông, TP. Hà Nội)

Main responsibilities

  1. Operations duties
    a. Merchandise management
    – Supervise General Staff to ensure:
    • Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
    • All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
    • Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
    – Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
    – Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
    – Support Softline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
    – Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
    b. Non-merchandise management
    – Supervise General Staff to ensure:
    • Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
    • Sales floor is kept clean & tidy.
    • Fire safety procedure is carried out properly.
    – Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
    – Execute floor opening and closing
    – Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager
    c. Customer service
    – Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
    – Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
    – Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
    – Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).
  2. Sales and Profits
    – Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
    – Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
    – Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
    – Provide every day sales figure of concess counter for promoters
    – Support cashier in return/exchange merchandise as required.
  3. Manpower management
    – Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
    – Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
    – Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
    – Be responsible for General Staff’s performance.
    – Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
    – Regularly train and motivate subordinates in daily works.
    – Identify potential staff for succession planning purposes.
    – Build and promote teamwork spirit.
  4. Rules and Regulations
    – Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
    – Check, monitor, remind and guide General Staff and Promoters to follow the rules and regulations.
  5. Other duties
    – Closing floor in charge.
    – Support other departments as necessary.
    – Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

Qualification and Job Requirements:

1. College or Technical School
2. At least one-year related experience in retailing business or supermarket environment

Preferred skills
1. Good communication, problem solving and leadership skills
2. Customer focused
3. Self-disciplined with ability to work independently
4. Good presentation, sales and display skill
5. Computer literate (Word, Excel & PowerPoint)

6. Ability to communicate in English (verbal & written)

To apply, please send your CV to email: ngoan.tranthi@aeon.com.vn

[AEON MAXVALU] Sales Leader – New Supermarkets open in 2023

Purposes & Scope of the Role:

To be responsible for the group’s sales achievement, gross profit, loss, ordering, backroom and selling area management, staff and promoters management, and preparation of periodical reports.

Key Responsibilities:

1. Operations duties

Merchandise management

  • Supervise General Staff to ensure:
  • Merchandises are fully replenished, in good conditions & quality.
  • All merchandises are displayed according to schematic plan or instructions from supervisors/Merchandisers and all the prices between merchandise displayed and price cards are correct.
  • The changing of price label (if necessary) is completed before the store is open.
  • Order stock directly from Suppliers /Warehouse/ GMS and receive stock
  • Plan manpower, prepare and attend bi-annual Stock Take as scheduled.

Non-merchandise management

  • Manage & support all cashier counters to avoid long queue especially in peak hours
  • Supervise General Staff to ensure:
  • Operational equipment, lighting and fixtures are in good conditions
  • Sales floor is kept clean & tidy.
  • POP execution is carried out properly.
  • Fire safety procedure is carried out properly.
  • Execute floor opening and closing as directed by Store manager.

Customer service

  • Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
  • Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, and complicated sales.
  • Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).

2. Sales and Profits

  • Responsible for Sales Target for Daily/ weekly/ monthly and annual achievement
  • Hold daily briefing on sales achievement of previous day, sale budget of current day, up-to-date sales achievement, promotion and company updates.
  • Gather and consolidate all periodical reports about top sales, promotions sales results, market surveys/ competitor surveys and submit them to Store manager.

3. Cashier activities

  • Be aware of current sales promotions and make sure the information is informed to cashier staff in daily briefing session.
  • Investigate and correct errors made at the cash registers in a timely manner, and report errors to Store manager.
  • Support subordinates in difficult cases at Cashier counters

4. Team management

  • Plan and monitor Monthly department’s roster and manpower schedule.
  • Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
  • Be responsible for General Staff’s performance.
  • Build and promote teamwork spirit.

5. Rules and Regulations

  • Follow all working procedures and company’s policies, rules and regulations.
  • Check, monitor, remind and guide General Staff to follow the rules and regulations

6. Other duties

  • Opening & closing store.
  • Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.

Job Requirements:

Qualifications & Experience:

  • University/ College graduate
  • At least one-year related experience in retailing business or supermarket environment.

Knowledge, Skills & Behaviors:

  • Good communication, problem-solving and leadership skills.
  • Customer service skill, customer service mindset
  • Strong counting and calculation skills are mindset
  • Teamwork skill: actively promote teamwork.

Other requirements:

  • Be able to work at shift & on Public holidays.
  • Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment 

Please send your CV to HR Department via email: ducan.nguyen@aeon.com.vn (Mr. An) with the title: [AEON MaxValu] Sales Leader – Your full name

Thank you!

[HA DONG] BAKERY GROUP LEADER

A. Roles and Responsibilities

  1. Operations duties
    a. Merchandise management
    – Supervise General Staff to ensure:
    • Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
    • All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
    • Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
    – Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
    – Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
    – Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
    – Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
    b. Non-merchandise management
    – Supervise General Staff to ensure:
    • Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
    • Sales floor is kept clean & tidy.
    • Fire safety procedure is carried out properly.
    – Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
    – Execute floor opening and closing
    – Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager
    c. Customer service
    – Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
    – Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
    – Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
    – Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).”
    2. Sales and Profits
    – Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
    – Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
    – Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
    – Provide every day sales figure of concess counter for promoters
    – Support cashier in return/exchange merchandise as required.”
    3. Manpower management
    – Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
    – Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
    – Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
    – Be responsible for General Staff’s performance.
    – Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
    – Regularly train and motivate subordinates in daily works.
    – Identify potential staff for succession planning purposes.
    – Build and promote teamwork spirit.”
    4. Rules and Regulations
    – Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
    – Check, monitor, remind and guide General Staff and Promoters to follow the rules and regulations.”
    5. Other duties
    – Closing floor in charge.
    – Support other departments as necessary.
    – Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager”

B. Qualification and Job Requirements:

1. College or Technical School
2. At least one-year related experience in retailing business or supermarket environment

Preferred skills
1. Good communication, problem solving and leadership skills
2. Customer focused
3. Self-disciplined with ability to work independently
4. Good presentation and sales skill
5. Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)

6. Ability to communicate in English (verbal & written)

To apply, please send your CV to Ms Doan: doan.pham@aeon.com.vn/024 6277 8333 (765)

Aeonmall messenger