A. MÔ TẢ CÔNG VIỆC
Làm việc xoay ca: 8 tiếng/ngày (bao gồm nghỉ trưa 1 tiếng/ngày) và 6 ngày/tuần
Ca sớm nhất 06:00 – 14:00
Ca trễ nhất 15:00 – 23:00
1/ Payroll Management:
– Process, fix shiftplan error and check attendance data to summarize Roster of Fulltime and Parttime from SAP system.
– Check Annual leave, Day off in lieu, Overtime data of Fulltime and Parttime store
– Process Payroll Parttime store.
2/ PIT & Social insurance:
– Register PIT code and PIT dependant for employees.
– Check PIT code for all employees.
– Process claims for social insurance benefits of employees.
– Complete the transfering procedure of SI Book for resigned staffs and HI cards for new staffs
3/ Employee’s profile management:
– Set up records and update personnel file for new employees.
– Manage profile of employees
4/ Labor Contract management:
– Make and check labor contract for new staff
– Make annex to labor contract, contract renewal, termination decision
– Complete report timely.
5/ Other tasks:
– Respond employee’s questionaire related to HR issues.
– Make monthly HR-related report
– Support C&B PIC and other functions of HR departments as necessary
B. LƯƠNG & PHÚC LỢI
– Phụ cấp theo tính chất công việc
– Phụ cấp cơm, phụ cấp xăng xe
– Phụ cấp chuyên cần
– Quà mừng vào các dịp lễ/tết
– Lương tháng 13 (cam kết)
– Thưởng thành tích, thưởng doanh số bán hàng
– Thưởng thâm niên
– Thưởng VSATTP (với các quầy thực phẩm)
– Phép năm: 12 ngày/năm
– Teambuilding, staff party hàng năm
– Tài trợ học phí
– Chiết khấu mua hàng
– Cơ hội học hỏi và phát triển không ngừng qua công việc hằng ngày, các khóa học chuyên môn cũng như kỹ năng mềm với những chuyên gia giàu kinh nghiệm của AEON Việt Nam và Tập đoàn AEON