[Tạ Quang Bửu] Nhân Viên Thu Ngân

1. Dịch vụ khách hàng

  • Cung cấp dịch vụ khách hàng bằng cách giải đáp các thắc mắc khác nhau của khách hàng về sản phẩm, chương trình khuyến mãi,… và báo cáo cấp trên nếu câu trả lời không giải quyết được vấn đề.

2. Hoạt động thu ngân

  • Quét các mặt hàng qua máy tính tiền và đảm bảo giá cả là chính xác.
  • Đăng ký mua túi, hộp hoặc giấy gói
  • Nhận thanh toán bằng tiền mặt, thẻ tín dụng, phiếu giảm giá hoặc ghi nợ tự động.
  • Phát hành biên lai, hoàn tiền, tín dụng hoặc thay đổi cho khách hàng
  • Đếm tiền trong ngăn kéo tiền mặt khi bắt đầu ca làm việc để đảm bảo rằng số tiền là chính xác và có sự thay đổi đầy đủ
  • Đếm tiền vào cuối mỗi ca làm việc và nộp cho Trưởng nhóm.
  • Giải quyết các khiếu nại của khách hàng một cách chủ động.

3. Các nhiệm vụ khác

  • Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm  khác theo sự phân công của quản lý trực tiếp
  • Hỗ trợ bộ phận khác

YÊU CẦU

  • Có bằng tốt nghiệp Trung học Phổ thông trở lên
  • Có dưới 1 năm kinh nghiệm
  • Tiếng Anh giao tiếp cơ bản
  • Khả năng sử dụng Máy tính, chương trình Office và Cơ sở dữ liệu
  • Có thể xử lý nhiều tác vụ, chi tiết
  • Kỹ năng giao tiếp tốt, giải quyết vấn đề
  • Làm việc theo nhóm
  • Có thể làm theo ca và ngày Lễ

CHẾ ĐỘ PHÚC LỢI:

  • Thu nhập hấp dẫn.
  • Nhân viên được phục vụ cơm trưa tại canteen/ Phụ cấp cơm trưa.
  • Phụ cấp theo tính chất công việc.
  • Phụ cấp đi lại 
  • Thưởng đánh giá năng lực hằng năm
  • Quà mừng vào các dịp lễ/Tết.
  • Lương tháng 13, thưởng tháng 14.
  • Thưởng doanh thu hàng tháng.
  • Phép năm: 12 ngày/năm.
  • Khám sức khỏe định kỳ
  • Teambuidling hằng năm
  • Phúc lợi tham gia công đoàn
  • Bảo hiểm sức khỏe sau 1 năm làm việc
  • Ngoài ngày phép được hưởng theo quy định luật Lao Động, Nhân viên được tặng thêm 1 ngày phép vào đúng năm thứ 5 làm việc tại AEON Việt Nam. 
  • Cơ hội học hỏi và phát triển không ngừng qua công việc hằng ngày; các khóa học đào tạo chuyên môn cũng như kỹ năng mềm với những chuyên gia giàu kinh nghiệm của AEON VIỆT NAM và tập đoàn AEON.

THÔNG TIN ỨNG TUYỂN:

[Tạ Quang Bửu] Nhân Viên Thời Trang, Đồ Dùng Trẻ Em, Gia Dụng, Nội Thất

1. Khu vực bán hàng

  • Đảm bảo rằng hàng hóa, nhãn giá được bổ sung đầy đủ, chất lượng và tuân theo kế hoạch sơ đồ hoặc kế hoạch giám sát
  • Đặt bảng thông tin, bảng giá cho tất cả các sản phẩm tại khu vực bán hàng
  • Vệ sinh khu vực bán hàng: kệ, sàn & đảm bảo sàn bán hàng theo tiêu chuẩn cửa hàng
  • Bảng giá được trưng bày đúng cách
  • Quy trình phòng cháy chữa cháy được thực hiện đúng 
  • Duy trì FSH theo quy định của công ty
  • Đảm bảo đầy đủ hàng trưng bày tại khu bán hàng
  • Kiểm tra hạn sử dụng tất cả hàng hóa tại khu vực bán hàng
  • Trưng bày sản phẩm theo quy định
  • Thực hiện thủ tục quản lý hàng hóa như: nhận hàng, hủy hàng, lấy hàng….

2. Dịch vụ khách hàng

  • Phục vụ khách hàng theo quy định của công ty
  • Hỗ trợ quầy thu ngân
  • Giải quyết các khiếu nại của khách hàng liên quan đến chất lượng sản phẩm

3. Các nhiệm vụ khác

  • Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của quản lý trực tiếp
  • Mở và đóng cửa hàng

YÊU CẦU

  • Có bằng tốt nghiệp Trung học Phổ thông trở lên
  • Không yêu cầu kinh nghiệm
  • Chịu áp lực cao
  • Khả năng sử dụng Máy tính, chương trình Office và Cơ sở dữ liệu
  • Có thể xử lý nhiều tác vụ, chi tiết
  • Kỹ năng bán hàng tốt        
  • Kỹ năng giao tiếp tốt
  • Làm việc theo nhóm
  • Có thể làm theo ca và ngày Lễ

THÔNG TIN ỨNG TUYỂN:

[Tạ Quang Bửu] Nhân Viên Quầy Thực Phẩm Tươi Sống

1. Khu vực bán hàng

  • Đảm bảo rằng hàng hóa, nhãn giá được bổ sung đầy đủ, chất lượng và tuân theo kế hoạch sơ đồ hoặc kế hoạch giám sát
  • Đặt bảng thông tin, bảng giá cho tất cả các sản phẩm tại khu vực bán hàng
  • Vệ sinh khu vực bán hàng: kệ, sàn & đảm bảo sàn bán hàng theo tiêu chuẩn cửa hàng
  • Bảng giá được trưng bày đúng cách
  • Quy trình phòng cháy chữa cháy được thực hiện đúng 
  • Duy trì FSH theo quy định của công ty
  • Đảm bảo đầy đủ hàng trưng bày tại khu bán hàng
  • Kiểm tra hạn sử dụng tất cả hàng hóa tại khu vực bán hàng
  • Trưng bày sản phẩm theo quy định
  • Thực hiện thủ tục quản lý hàng hóa như: nhận hàng, hủy hàng, lấy hàng….

2. Dịch vụ khách hàng

  • Phục vụ khách hàng theo quy định của công ty
  • Hỗ trợ quầy thu ngân
  • Giải quyết các khiếu nại của khách hàng liên quan đến chất lượng sản phẩm

3. Các nhiệm vụ khác

  • Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của quản lý trực tiếp
  • Mở và đóng cửa hàng

YÊU CẦU

  • Có bằng tốt nghiệp Trung học Phổ thông trở lên
  • Không yêu cầu kinh nghiệm
  • Chịu áp lực cao
  • Khả năng sử dụng Máy tính, chương trình Office và Cơ sở dữ liệu
  • Có thể xử lý nhiều tác vụ, chi tiết
  • Kỹ năng bán hàng tốt        
  • Kỹ năng giao tiếp tốt
  • Làm việc theo nhóm
  • Có thể làm theo ca và ngày Lễ

CHẾ ĐỘ PHÚC LỢI:

  • Thu nhập hấp dẫn.
  • Nhân viên được phục vụ cơm trưa tại canteen/ Phụ cấp cơm trưa.
  • Phụ cấp theo tính chất công việc.
  • Phụ cấp đi lại 
  • Thưởng đánh giá năng lực hằng năm
  • Quà mừng vào các dịp lễ/Tết.
  • Lương tháng 13, thưởng tháng 14.
  • Thưởng doanh thu hàng tháng.
  • Phép năm: 12 ngày/năm.
  • Khám sức khỏe định kỳ
  • Teambuidling hằng năm
  • Phúc lợi tham gia công đoàn
  • Bảo hiểm sức khỏe sau 1 năm làm việc
  • Ngoài ngày phép được hưởng theo quy định luật Lao Động, Nhân viên được tặng thêm 1 ngày phép vào đúng năm thứ 5 làm việc tại AEON Việt Nam. 
  • Cơ hội học hỏi và phát triển không ngừng qua công việc hằng ngày; các khóa học đào tạo chuyên môn cũng như kỹ năng mềm với những chuyên gia giàu kinh nghiệm của AEON VIỆT NAM và tập đoàn AEON.

THÔNG TIN ỨNG TUYỂN:

 

[Tạ Quang Bửu] Nhân Viên Quầy Thực Phẩm Khô, Bơ Sữa, Hóa Mỹ Phẩm

1. Khu vực bán hàng

  • Đảm bảo rằng hàng hóa, nhãn giá được bổ sung đầy đủ, chất lượng và tuân theo kế hoạch sơ đồ hoặc kế hoạch giám sát
  • Đặt bảng thông tin, bảng giá cho tất cả các sản phẩm tại khu vực bán hàng
  • Vệ sinh khu vực bán hàng: kệ, sàn & đảm bảo sàn bán hàng theo tiêu chuẩn cửa hàng
  • Bảng giá được trưng bày đúng cách
  • Quy trình phòng cháy chữa cháy được thực hiện đúng 
  • Duy trì FSH theo quy định của công ty
  • Đảm bảo đầy đủ hàng trưng bày tại khu bán hàng
  • Kiểm tra hạn sử dụng tất cả hàng hóa tại khu vực bán hàng
  • Trưng bày sản phẩm theo quy định
  • Thực hiện thủ tục quản lý hàng hóa như: nhận hàng, hủy hàng, lấy hàng….

2. Dịch vụ khách hàng

  • Phục vụ khách hàng theo quy định của công ty
  • Hỗ trợ quầy thu ngân
  • Giải quyết các khiếu nại của khách hàng liên quan đến chất lượng sản phẩm

3. Các nhiệm vụ khác

  • Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của quản lý trực tiếp
  • Mở và đóng cửa hàng

YÊU CẦU

  • Có bằng tốt nghiệp Trung học Phổ thông trở lên
  • Không yêu cầu kinh nghiệm
  • Chịu áp lực cao
  • Khả năng sử dụng Máy tính, chương trình Office và Cơ sở dữ liệu
  • Có thể xử lý nhiều tác vụ, chi tiết
  • Kỹ năng bán hàng tốt        
  • Kỹ năng giao tiếp tốt
  • Làm việc theo nhóm
  • Có thể làm theo ca và ngày Lễ

CHẾ ĐỘ PHÚC LỢI:

  • Thu nhập hấp dẫn.
  • Nhân viên được phục vụ cơm trưa tại canteen/ Phụ cấp cơm trưa.
  • Phụ cấp theo tính chất công việc.
  • Phụ cấp đi lại 
  • Thưởng đánh giá năng lực hằng năm
  • Quà mừng vào các dịp lễ/Tết.
  • Lương tháng 13, thưởng tháng 14.
  • Thưởng doanh thu hàng tháng.
  • Phép năm: 12 ngày/năm.
  • Khám sức khỏe định kỳ
  • Teambuidling hằng năm
  • Phúc lợi tham gia công đoàn
  • Bảo hiểm sức khỏe sau 1 năm làm việc
  • Ngoài ngày phép được hưởng theo quy định luật Lao Động, Nhân viên được tặng thêm 1 ngày phép vào đúng năm thứ 5 làm việc tại AEON Việt Nam. 
  • Cơ hội học hỏi và phát triển không ngừng qua công việc hằng ngày; các khóa học đào tạo chuyên môn cũng như kỹ năng mềm với những chuyên gia giàu kinh nghiệm của AEON VIỆT NAM và tập đoàn AEON.

THÔNG TIN ỨNG TUYỂN:

[Aeon Bình Dương Canary] Trưởng Nhóm Rau & Trái Cây

I. MÔ TẢ CÔNG VIỆC:

1. Quản lý vận hành

– Đảm bảo hàng hóa được đầy đủ, giá cả trong tình trạng & chất lượng tốt.

– Đảm bảo tất cả hàng hóa trưng bày tuân theo cấu trúc, quy định.

– Đặt hàng trực tiếp với Nhà cung cấp và nhận hàng.

– Quản lý hàng tồn kho và đổi trả hàng hư hỏng.

– Khu vực bán hàng được giữ sạch sẽ và gọn gàng.

– Đảm bảo về an toàn vệ sinh thực phẩm khu vực sơ chế và sàn bán hàng (ngành hàng thực phẩm).

2. Dịch vụ khách hàng

– Cung cấp dịch vụ tốt nhất đến khách hàng, lịch sự và lắng nghe nhu cầu của khách hàng.

– Tiếp nhận thông tin và giới thiệu cho khách hàng về hàng mới về, khuyến mãi, chính sách đổi trả, v.v.

– Xử lý/ Giải quyết các khiếu nại của khách hàng.

3. Doanh thu và Lợi nhuận

– Phối hợp với Nhà cung cấp thực hiện các chương trình khuyến mãi.

– Xác định những mặt hàng có doanh số thấp và chất lượng không tốt. Ước tính nhu cầu của người tiêu dùng và tư vấn cho bộ phận bán hàng.

– Lưu trữ hồ sơ đơn đặt hàng, bán hàng. Báo cáo định kỳ về top doanh số, kết quả bán hàng khuyến mãi, khảo sát thị trường/khảo sát đối thủ cạnh tranh.

5. Quản lý nhân sự

– Lập kế hoạch và phân công ca làm việc cho Nhân viên & Tiếp thị (nếu có).

– Đảm bảo đủ nhân lực trong quá trình vận hành khi có tình huống đột xuất.

– Đảm bảo sự có mặt và trang phục của Nhân viên.

– Xây dựng và phát huy tinh thần làm việc nhóm.

6. Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của Trưởng Quầy hoặc Trưởng Bộ Phận.

II. YÊU CẦU:

– Tốt nghiệp Trung cấp hoặc Cao đẳng trở lên.

– Có kinh nghiệm ở vị trí tương tự trong lĩnh vực bán lẻ, chuỗi cửa hàng, siêu thị tiện lợi, FMCG, F&B, … hoặc kiến thức về ATVSTP

– Có khả năng làm việc dưới áp lực cao & khả năng dẫn dắt đội nhóm tốt.

– Có kỹ năng quản lý hàng hóa, vật tư, kỹ năng bán hàng là một lợi thế.

– Có thể làm việc theo ca và làm được Lễ, Tết.

– Kỹ năng tổng hợp, báo cáo, vi tính văn phòng tốt.

III. ĐỊA ĐIỂM: Aeon Canary – Số 01 Đại lộ Bình Dương, P. Thuận Giao, TP. Thuận An, Bình Dương.

IV: THÔNG TIN LIÊN HỆ & ỨNG TUYỂN:

Gửi CV về email: hr.canary@aeon.com.vn

SĐT: 0274 6259 666 – EXT: 261 

 

[AEON TẠ QUANG BỬU] DIVISION LEADER – HARDLINE & KIDLINE

Operations management:

– Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure:
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
• All the display merchandise is according to schematic plan and all the price between display merchandise and price card is tally.
• Changing price label (if neccessary) is completed before store opens.
– Verify and approve inventory orders raised by Group Leader(s).
– Understand clearly the work of the department to control loss through PAZero.
– Plan manpower, prepare and attend bi-annually Stock Take as scheduled.
– Plan, assign duties for Group Leader(s) and General Staff to make necessary preparation for Membership Day and Public Holidays.
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
• Selling floor is kept clean & tidy
• All backrooms are locked in good conditions
• POP execution is carried out properly
• Fire safety procedure is carried out properly
– Maintain 5S as the company rules
– Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager.

Sale and profit:

– Daily briefing Group Leader(s) on yesterday sales achievement, today sales budget, up-to-date sales achievement, promotion and company updates.
– Breakdown the sales target given by Line/ Store Manager to each GL(s) and take responsibilities for sales target achievement of the division.
– Overall plan and supervise the execution of promotion schemes.
– Observe/gather information/suggestion from Group Leader(s) about sales trend, customer demands and advise Merchandising Dept. for any changes/ improvement in merchandise assortment, quality and quantity.
– Gather and consolidate all periodical reports from Group Leader(s) about top sales, promotion sales results, market survey/ competitor survey and submit to Line Manager.

Manpower management:

– Plan Monthly duty roster and manpower schedule.
– Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
– Monitor Group Leader(s), General Staff and Promoter’s attendance and attire.
– Approve duty roster, shift plan raised by Supervisor(s).
– Be responsible for Supervisor(s) and General Staff’s performance.
– Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.
– Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
– Identify potential staff for succession planning purposes.
– Build and promote team work spirit.

Customer satisfaction:

– Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
– Support Group Leader(s) to handle customer complaint and give the best solution for customer satisfaction
– Propose and provide new ideas to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/ exchanges, etc.

Rules and Regulations:

– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
– Check, monitor, remind and guide Group Leader(s), General Staff to follow the rules and regulations.

Other duties:

– Opening & closing Store.
– Be on duty and act as Line Manager’s roles when Line Manager’s not present at work (i.e. is on leave or on business trip).
– Other tasks or responsibilities as assigned by Line Manager/ Store Manager.

Job Requirements:

– College/University degree.
– At least 03 years related experience in related to merchandise management and 01 year experience in managing a team.

– High pressure.

– Detail oriented and be able to handle multi-tasks.

– Be able to work at shift & on Public holidays.

– Leadership: Acting leadership by example.

– Reasoning ability: Ability to definite problems. Ability to solve practical problems and deal with difficult situations.

Please send CV to HR Dept:

Email: tanhung.duong@aeon.com.vn

[AEON TÂN PHÚ] DIVISION LEADER – OMNI CHANNEL

Roles and responsibilities:

Online sale management
Brief all subordinates about promotion schemes to ensure clear understanding and proper execution
Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
Daily monitor and ensure all working tools and equipment of the section are adequate and in good conditions.
Directly resolve /Support subordinates to resolve customers’ complaints
Monitor all kinds of Online Sale reports
Follow & update online sale scheme timely
Price change follow MD & OP plan
Control stationery usage and have a cost reduction plan
Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior
Follow & update online sale situation frequency to Online Sale Manager/ Store Manager
Responsible for arranging and coordinating delivery to ensure orders are always delivered to customers quickly and promptly.
Cash Management
Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
Ensure liabilities and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses
 
Manpower management
Arrange Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations
Monitor Group Leader(s), General Staff’s attendance and attire
Approve duty roster, shift plan raised by Group Leader(s)
Be responsible for Group Leader(s) and General Staff’s performance
Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
Identify potential staff for succession planning purposes
Build and promote team work spirit
 
Expense control
Propose and provide solutions and tools to optimize resources
Based on the actual situation to propose and allocate reasonable orders to optimize delivery costs
Allocate tools and equipment reasonably to save costs

Other duties
Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations
Be on duty and act as Line Manager’s roles when Line Manager’s not present at work (i.e. is on leave or on business trip)
Other tasks or responsibilities as assigned by direct Line Manager and Store Manager

Qualification and Job Requirements

  • University degree
  • Prefer at least 1 year at online sale position
  • Minimum 2 years related experience is required
  • Good communication skill
  • Good command of verbal English
  • Teamwork skill: Actively promote team work
  • Leadership: Acting leadership by example
  • Computer literate: Word, Excel, Powerpoint

Preferred skills

  • Have a polite, tactful and friendly attitude
  • Have good understanding of the needs of customers
  • Service orientation: customer service minded
  • Persuasion: Ability to persuade others in specific situations
  • Reasoning ability: Ability to definite problems
  • Ability to solve practical problems and deal with difficult situations

Please send CV to Ms.Bình – HR Dept. AEON Celadon Tân Phú

Email: binh.vo@aeon.com.vn

[AEON Ta Quang Buu] Store Manager (Glam Beautique)

Roles and responsibilities:

Operations duties:

a. Merchandise management

– Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure.

– Order stock directly with Suppliers and receive stock from MMD.

– Verify and approve inventory orders raised by Group Leader(s).

– Plan manpower, prepare and attend bi-annually Stock Take as scheduled.

– Support Food line with monthly Stock Take as directed by supervisor.

– Plan assign duties for Group Leader(s) and General Staff to make necessary preparations for Membership Day & Mommy Day and Public Holidays.

b. Non-merchandise management

– Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure.

– Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to the Line Manager.

– Execute store opening & closing as directed by supervisor.

Sales and Profits

– Analyze Sales by item/category and Customer behavior to propose a satisfying selling floor/ event

– Brief Group Leader(s) on yesterday sales achievement, today sales budget, up-to-date sales achievement, promotion and company updates.

– Brief promoters on the promotion scheme.

– Break down the sales target given by the Line Manager to each Group Leader and take responsibility for the sales target achievement of the division.

– Overall plan and supervise the execution of promotion schemes.

– Observe/gather information/suggestions from Group Leader(s) about sales trend, customer demands and advise the Merchandising Dept. for any changes/improvements in merchandise assortment, quality and quantity.

– Gather and consolidate all periodical reports from Group Leader(s) about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey and submit to Line Manager.

Manpower management

– Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule.

– Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.

– Monitor Group Leader(s), General Staff and Promoter’s attendance and attire.

– Approve duty roster, and shift plan raised by Group Leader(s).

– Be responsible for the Group Leader(s) and General Staff’s performance.

– Take part in recruitment & selection activities for the Division’s staffing.

– Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.

– Identify potential staff for succession planning purposes.

– Build and promote teamwork spirit.

Rules and Regulations

– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.

– Check, monitor, remind and guide Group Leader(s), General Staff and Promoter(s) to follow the rules and regulations.

Other duties

– Opening & closing Store.

– Be on duty and act as Line Manager’s roles when Line Manager’s not present at work (i.e. is on leave or on business trip).

– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Operation Deputy Manager/ Manager and General Manager.

Qualification and Job Requirements:

– University/College degree.

– Service orientation: customer service minded.

– At least 03 years related experience in retailing business or supermarket environment and 01-year experience in managing a team of at least 5 staff.

– Strong leadership and excellent relationship management.

– Strong analytical skills, good at data/figures.

– Self-disciplined with ability to work independently. 

– Good command of spoken and written English. 

– Computer skill (Word, Excel, Powerpoint). 

– Teamwork skill: Actively promote team work. 

– Ability to cope with stressful situation at work.

 

Contact: Mr.Hưng: tanhung.duong@aeon.com.vn

Aeonmall messenger