[HANOI] Leasing Officer – Operation Support
Primary Objective:
– Process accounting for tenants at the store
– Manage and keep the facility safe, secure and comfortable
– Manage several expenses
Key Activities:
– Admin
– Facility Management
– Others
Roles and responsibilities:
Admin:
•Manage tenant employee information.
•Implement orientation for new tenant employees.
•Manage facilities for tenant employees.
•Carry out daily and monthly tasks to determine sales, rents, and expenses
Facility Management
•Check and coordinate tenants for disaster prevention with the third party.
•Check and coordinate tenants to ensure hygiene standards with the third party
•Support Supervisor’s work
Others: perform other tasks as assigned by Supervisor
•Bachelor Degree (Business Administration, Economics or relevant fields)
•At least 1 year of experience in relevant fields.
•Good computer skills (especially Excel)
•Good analytical skills
•Good communication skills
•Experience in Accounting is preferred
- Lương cạnh tranh,
- Chế độ bảo hiểm đầy đủ
- Tăng lương hàng năm
- Phụ cấp: đi lại, ăn uống
- Thưởng: tháng lương thứ 13, doanh số hàng tháng, kết quả làm việc hàng năm, nhân viên xuất sắc
- Thêm gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe (sau khi hết thử việc & ký HĐLĐ chính thức)
- Chiết khấu mua hàng dành riêng cho nhân viên
- Du lịch, các hoạt động thể thao – giải trí sôi nổi của Công đoàn
- Nhiều chương trình đào tạo trong & ngoài nước
- Cơ hội thăng tiến rộng mở
Địa chỉ làm việc: AEON Xuân Thủy – Mipec Building, số 122 – 124 Xuân Thủy, Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy, Hà Nội
Ứng viên quan tâm vui lòng gửi CV về địa chỉ: duong.hoang@aeon.com.vn (Ms. Dương – Phòng Thu hút Nhân tài & Hoạch định Nguồn Nhân lực)
Mọi chi tiết xin liên hệ: 024.6277.8333 – máy lẻ 719 (giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6)