[HCMC] Merchandising Executive (E-commerce)

1. Responsibilities

Work and align with Category Manager to plan category development in term of new assortments/ brands growth/ sellers

– Work closely with Offline-channels’ MD team to ensure a rich assortment of products to the E-commerce target customers.

– Carry out E-commerce Category Management (E-CAT), and promote AEON’s Private Brands and other exclusive brands

– Ensuring Category achieve sales target and Gross Profit for monthly, quarterly and annually

– Develop brand/ seller, Be responsible for Supplier management, negotiation of payment terms, rebates etc.

– Engage with the brands to join the campaign (exclusivity, traffic, always on promotion)

Developing strong analytics to evaluate daily/weekly/monthly performance and optimizing further marketing, pricing and product selection

– Research, analyze and evaluate the market to identify customer’s needs and product/range opportunities.

– Ensure products being available and more variety to meet online Shopper needs

– Understand data points to provide insights to brands regarding sales performance and operational improvements

– Monitor and improve Sales and Gross Profit of department in-charge with detailed and on-time reports

Prepare and implement seasonal/weekly promotion plans, campaigns and initiatives to drive sales

– Involve in platform campaigns and create individual campaigns for Category and brand partners

– Creating ideas to promote products, brands,…

Work closely with internal teams (eg: marketing, content, accountant,…) to optimize the project activities

– Support other members in Sales activities, when necessary, to achieve organizational targets.

– Do weekly Market & Competitor survey,

– Train & Mentor assistant, sales staffs in your department

– Perform other tasks assigned by EC Manager

2. Qualifications & job requirements

  • College or University degree, preferably in Economics, Business Management or related subjects
  • How to calculate cost, profit, basic account is preferable
  • Self-disciplined with ability to work independently and under pressure
  • Customer-oriented mindset
  • Fluency in Vietnamese and English languages with intermediate level (both written and verbal)

    Working location: HQ – 30 Tân Thắng, Sơn Kỳ, Tân Phú, HCM
    Please send CV to email: tu.cam.nguyen@aeon.com.vn

[PC VĨNH PHÚC] Trưởng nhóm bánh mì

I. ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

Nhà máy sản xuất KOWA – Khu công nghiệp Thăng Long, Bình Xuyên, Vĩnh Phúc

Số lượng tuyển: 02 trưởng nhóm

II.THỜI GIAN LÀM VIỆC: 8 tiếng/ ngày, 6 ngày/ tuần. Có ca đêm

III. MÔ TẢ CÔNG VIỆC:

1. Nhiệm vụ vận hành
a) Quản lý hàng hóa
– Tiếp nhận danh sách đơn hàng sản phẩm từ các cửa hàng và bộ phận liên quan, lập và điều phối kế hoạch sản xuất hàng ngày, triển khai sản xuất đáp ứng số lượng đơn hàng.
– Quản lý tồn kho và mức tồn kho, đặt hàng mua nguyên vật liệu để luôn có đủ hàng tồn kho cho sản xuất.
– Quản lý backback ngăn nắp, phân loại theo tiêu chuẩn VSATTP, 5S của Aeon. Tuân thủ nghiêm ngặt các quy tắc FIFO đối với vật liệu.
– Báo cáo, liên lạc và xin ý kiến cấp trên kịp thời khi có phát sinh bất thường.
– Chuẩn bị và điều phối hoạt động kiểm kho, đảm bảo nguyên vật liệu luôn sẵn sàng để kiểm đếm, tránh thất lạc hàng trong quá trình kiểm kho.
b. Quản lý phi hàng hóa
– Tuân thủ các tiêu chuẩn về an toàn vệ sinh thực phẩm và kiểm soát chất lượng theo chính sách của công ty.
– Đảm bảo các thiết bị vận hành, ánh sáng và đồ đạc cố định (thuyền gondola, toa xe, kệ, v.v.) luôn trong tình trạng tốt và được vệ sinh sạch sẽ.
– Đảm bảo khu vực làm việc và sân sau sạch sẽ, ngăn nắp theo tiêu chuẩn 5S.
– Thực hiện đúng quy trình PCCC.
c. Quản lý nhân lực
– Lập kế hoạch ca và lịch làm việc hàng ngày cho nhóm phụ trách.
– Đề xuất kế hoạch nhân sự phù hợp với kế hoạch sản xuất của tổ có xét đến năng suất và hiệu quả.
– Theo dõi hiệu suất của nhóm, xác định điểm yếu của từng nhân viên và đề xuất với DL để tăng cường đào tạo hoặc giáo dục cho họ. Giám sát ý thức của nhân viên trong việc tuân thủ các quy định của công ty và chấn chỉnh hành động cũng như hành vi của họ.

2. Các quy tắc và quy định
Hiểu và tuân thủ tất cả các quy trình làm việc, chính sách, nội quy và quy định của công ty.

3. Nhiệm vụ khác
Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công của Trưởng quầy và Phó phòng.

IV. YÊU CẦU CÔNG VIỆC
– Tốt nghiệp trung cấp nghề trở lên;
– Có it nhất một năm kinh nghiệm liên quan trong môi trường kinh doanh bán lẻ hoặc siêu thị
– Kỹ năng giao tiếp, giải quyết vấn đề tốt
– Tinh thần trách nhiệm hoàn thành nhiệm vụ được giao
– Khả năng hiểu và hành động theo các quy tắc và quy định
– Kỹ năng làm việc nhóm: Tích cực phát huy tinh thần làm việc nhóm

Liên hệ:

Ứng viên gửi CV tiêu đề: Ứng tuyển trưởng quầy Bánh Mì – Vĩnh Phúc

Email:Ms.Hoa – hoa.nguyenthanh@aeon.com.vn

Điện thoại: (024) 6277 8333 (Máy lẻ 771)

[PC VĨNH PHÚC] Division Leader -Trưởng quầy Bánh mì

I. ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

 Nhà máy sản xuất KOWA – Khu công nghiệp Thăng Long, Bình Xuyên, Vĩnh Phúc

II.THỜI GIAN LÀM VIỆC: 8 tiếng/ ngày, 6 ngày/ tuần. Có ca đêm

III. MÔ TẢ CÔNG VIỆC:

1. Nhiệm vụ điều hành

a) Quản lý hàng hóa

– Giám sát các trưởng nhóm nhân viên để đảm bảo: Vận hành hoạt động sản xuất. Bổ sung hàng hóa đầy đủ đảm bảo chất lượng. Hoàn thành đơn hàng theo đúng thời hạn. Xác nhận và duyệt Đơn đặt hàng nguyên vật liệu để đảm bảo phù hợp với kế hoạch sản xuất hàng ngày vàmức tồn kho phù hợp. iám sát việc nhập kho định kỳ theo kế hoạch.Chịu trách nhiệm quản lý hàng tồn kho. Xác định số dư cuối kỳ của hàng tồn kho, tiến hành kiểm tra nếu có số liệu bất thường hoặc thất thoát cao, hành động cải tiến để kiểm soát nếu có vấn đề 


b) Quản lý phi hàng hóa

– Giám sát các trưởng nhóm và nhân viên đảm bảo tuân thủ tiêu chuẩn FSH,5S, FF: • Thiết bị vận hành, hệ thống chiếu sáng và đồ đạc cố định (gondola, toa xe, kệ, v.v.) ở trong tình trạng tốt. Khu vực sản xuất sản phẩm được giữ sạch sẽ, ngăn nắp.Quy trình an toàn phòng cháy chữa cháy được thực hiện đúng cách. Thực hiện đóng mở kho theo chỉ đạo của cấp trên.

– Lập kế hoạch và phân công nhiệm vụ cho nhân viên theo kế hoạch sản xuất kinh doanh của công ty. 

2. Kiểm soát chi phí và tổn thất

– Theo dõi chặt chẽ việc sử dụng nguyên vật liệu theo số lượng sản phẩm sản xuất. Xem xét các báo cáo cần thiết và tiến hành phân tích dữ liệu để kiểm soát Giá vốn hàng bán. Phối hợp với các bộ phận liên quan (MD, IC…) để xác định nguyên nhân gốc rễ và đưa ra hành động khắc phục nếu xảy ra tổn thất bất thường.

– Nghiên cứu tình hình thực tế và đề xuất các giải pháp cải tiến nhằm nâng cao chi phí.

3. Quản lý nhân lực 

– Thẩm định và phê duyệt quy hoạch nhân lực do cấp dưới đề xuất. Chịu trách nhiệm về năng suất và hiệu quả của nhóm. Phối hợp và giám sát việc tổ chức các lớp đào tạo cần thiết cho nhân viên vận hành để đảm bảo họ có kỹ năng và hiểu rõ về nội quy, quy trình, tiêu chuẩn của quy trình sản xuất và quy định của công ty.

Lập kế hoạch phân công nhiệm vụ và lịch trình nhân sự của Khối hàng tháng. Đảm bảo đủ nhân lực trong quá trình kinh doanh trong các tình huống đặc biệt. Giám sát sự tham dự và trang phục của (các)  – Phê duyệt bảng phân công nhiệm vụ, kế hoạch ca do Trưởng nhóm nêu ra. – Tham gia các hoạt động tuyển dụng và lựa chọn nhân sự của Khối. – Động viên, đào tạo và phát triển nhân viên nhằm khuyến khích họ phát triển chuyên môn. – Xác định nhân viên tiềm năng cho mục đích lập kế hoạch kế nhiệm. – Xây dựng và phát huy tinh thần làm việc nhóm.

4. Nội quy và quy định

– Tuân thủ mọi quy trình làm việc, chính sách, nội quy, quy định của công ty.

– Kiểm tra, giám sát, nhắc nhở và hướng dẫn nhân viên tiếp thị thực hiện nội quy, quy chế.

5. Các nhiệm vụ khác:

Phụ trách báo cáo doanh số, hoạt động và chuẩn bị ngân sách của Bộ phận. Đảm bảo dữ liệu là chính xác và đáng tin cậy. Các nhiệm vụ hoặc trách nhiệm khác theo sự phân công trực tiếp của Phó Giám đốc và Trưởng dự án.

IV. YÊU CẦU CÔNG VIỆC:

– Tốt nghiệp đại học/ Cao Đẳng/ Trung cấp nghề

– Có ít nhất 03 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất thực phẩm hoặc các hoạt động liên quan đến làm bánh và 01 năm kinh nghiệm quản lý đội ngũ ít nhất từ 5 nhân viên.

– Kỹ năng phân tích tốt, giỏi dữ liệu/số liệu

– Tiếng Anh tốt (nói viết)

– Tin học văn phòng tốt

– Làm việc nhóm tốt

– Khả năng ứng phó với tình huống căng thẳng trong công việc

– Có tính kỷ luật cao, có khả năng làm việc độc lập

Liên hệ:

Ứng viên gửi CV tiêu đề: Ứng tuyển trưởng quầy Bánh Mì – Vĩnh Phúc

Email:Ms.Hoa – hoa.nguyenthanh@aeon.com.vn

Điện thoại: (024) 6277 8333 (Máy lẻ 771)

 

[HA DONG] HBC GROUP LEADER – TRƯỞNG NHÓM HÓA MỸ PHẨM

  1. Operations duties
    a. Merchandise management
    – Supervise General Staff to ensure:
    • Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
    • All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
    • Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
    – Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
    – Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
    – Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
    – Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
    b. Non-merchandise management
    – Supervise General Staff to ensure:
    • Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
    • Sales floor is kept clean & tidy.
    • Fire safety procedure is carried out properly.
    – Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information
    – Execute floor opening and closing
    – Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager
    c. Customer service
    – Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
    – Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
    – Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
    – Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).

  2. Sales and Profits
    – Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
    – Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
    – Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
    – Provide every day sales figure of concess counter for promoters
    – Support cashier in return/exchange merchandise as required.

  3. Manpower management
    – Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
    – Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
    – Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
    – Be responsible for General Staff’s performance.
    – Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
    – Regularly train and motivate subordinates in daily works.
    – Identify potential staff for succession planning purposes.
    – Build and promote teamwork spirit.

  4. Rules and Regulations
    – Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
    – Check, monitor, remind and guide General Staff and Promoters to follow the rules and regulations
  5. Other duties
    – Closing floor in charge.
    – Support other departments as necessary.
    – Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

  6. Qualification and Job Requirements:

    1. College or Technical School
    2. At least one-year related experience in retailing business or supermarket environment

Preferred skills
1. Good communication, problem solving and leadership skills
2. Customer focused
3. Self-disciplined with ability to work independently
4. Good presentation and sales skill
5. Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)

6. Ability to communicate in English (verbal & written)

To apply, please send your CV to email: ngoan.tranthi@aeon.com.vn

 

[AEON HẢI PHÒNG] FOODLINE 1 MANAGER – TRƯỞNG BỘ PHẬN THỰC PHẨM 1

A. Roles and responsibilities:

  1. Operations duties
    a. Merchandise management
    – Supervise subordinates to ensure:
    • Received merchandise at loading bay is in correct quantity, quality and specifications.
    • Merchandise on sales floor is fully replenished, in good conditions & quality.
    • All the display merchandise is according to schematic plan and all the price between display merchandise and price card is tally.
    • Changing price label (if necessary) is completed before store opens.
    – Verify and approve inventory orders, merchandise return & transfer, PA zero raised by Division Leader(s) & Group Leaders.
    – Plan, prepare and assign tasks for subordinates for bi-annual Stock Take and support Foodline with monthly Stock Take as directed by Store Manager.
    – Plan, assign duties for subordinates to make necessary preparation for Membership Day, Mommy Day and Public Holidays.
    b. Non-merchandise management
    – Supervise subordinates to ensure:
    • Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions.
    • Sales floor/pillar/wall is kept clean & tidy.
    • All backrooms are locked and in good conditions.
    • Fire Safety procedure is carried out properly.
    – Make order request for equipment and get approval from Store Manager.
    c. Customer service
    – Handle customer complaints raised by Division Leader(s), difficult and complicated sales.
    – Always remind subordinate to promote “customer first” spirit.
    – Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).
  2. Sales and Profits
    – Brief subordinates on yesterday sales achievement, today sales budget, up-to-date sales achievement, promotion and company updates.
    – Share information about customer voice or any arising issues.
    – Breakdown the sales target given by the Management to each Division Leader and take responsibilities for sales target achievement of the Department.
    – Plan daily sales target on a monthly basis, basing on target of the month announced by Merchandise Department.
    – Analyze sales figures and forecasting future sales volumes to maximize profits.
    – Analyze and interpreting trends to facilitate planning.
    – Take overall responsibility for the successful execution of all promotion schemes.
    – Work with Merchandising Dept. for any changes/improvement in merchandise assortment, quality and quantity.
    – Prepare for higher management review:
    • Weekly: sales information, sales promotion review and report of slow moving items.
    • Monthly: Division review, Promotion review, Sales analysis, Productivity report.
    • Promotion schemes to boost sales.
    – Take leading role in identifying any arising issues affecting sales and operation and proposing corrective actions to the Management.
    – Take leading role in seeking and working towards solutions to mitigate merchandise loss/shrinkage.
  3. Manpower Management
    – Optimize people productivity by manpower planning and implementation to achieve target and maximum productivity.
    – Ensure efficient leadership to direct the Line/ Department towards Company’s business strategies.
    – Monitor subordinates’ attendance and attire.
    – Approve duty roster, shift plan raised by subordinates.
    – Be responsible for subordinates’ performance.
    – Take part in recruitment & selection activities for Line/ Department’s staffing.
    – Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
    – Identify potential staff for succession planning purposes.
    – Build and promote team work spirit.
    4. Rules and Regulations
    – Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
    – Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations. – Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
    – Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.
    5. Other duties
    – Opening store, Closing store.
    – Approve all kind of documentation raised by subordinates.
    – Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.

B. Qualification and Job Requirements:

1. University (Degree)
2. 5 years experience, including 2 years experience as Foodline Manager
3. Ability to adapt quickly and react positively to business needs and changes in strategies
4. Demonstrated ability to build effective teams and motivate employees
5. Good planning skill, especially regarding to manpower

Preferred skills
1. Fluency in English languages (both written and oral).
2. Computer literacy: Word, Excel, Power Point
3. Strong counting and calculation skills are required
4. Team work skill: Actively promote team work
5. Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus

C. Contact:

Ms. Nguyễn Khánh Linh – Phòng Nhân sự – Aeon Hải Phòng
Email: khanhlinh.nguyen@aeon.com.vn
Tel: 0225.6288.512 (Ext 610)

[Ha Noi-Maxvalu] Assistant to Merchandising – Food Category (6 Months)

Primary Objective:

Assist Merchandiser to satisfy the needs of the Customer, achieving sales, stock and profit targets

Roles and responsibilities:

Main duties:

  • Create product code, make orders, adjust cost price, selling price on PROFIT system.
  • Monitor concess’s promotion program and support suppliers by email, phone, checking necessary documents.
  • Check merchandise at Selling Area, display goods on shelves.
  • Check actual stock condition in warehouse, adjust the display if necessary, collect selling report from Operation and send to Merchandiser.
  • Collect sales report for Manager on PROFIT system.
  • Work with concess about AEON’s social event (contact with suppliers to invite joining sales boost months event).
  • Send sales report and PO to concess, solve any arising discrepancies.

Rules and Regulations:

  • Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.

Requirement:

  • University/ College degree, preferably in Economics, Business Management or related subjects.
  • 01-02-year experiences in retail with the same category.

Preferred skills:

  • Show the passion of the merchandise career.
  • Customer-focused.
  • Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral).
  • Good communication and negotiation skills.
  • Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
  • Flexible/ open-minded

Working place: Ha Noi Office – AEON Long Biên – 27 Road. Cổ Linh ward, Long Biên district, Hà Nội.

APPLY: Please send CV via mail luan.lai@aeon.com.vn /  0763219411 (ZALO)

[Bình Dương] TRƯỞNG QUẦY HÀNG THỰC PHẨM TƯƠI SỐNG (PERISHABLE)

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

Quản lý vận hành

  • Kiểm soát hàng hóa bổ sung đầy đủ, tình trạng tốt, trình bày theo quy định của công ty
  • Kiểm tra thiết bị vận hành: ánh sáng, đồ đạc…
  • Kiểm tra khu vực quầy hàng đảm bảo theo quy định của công ty
  • Lập kế hoạch kiểm tra khoa hàng tháng hoặc 2 năm/lần
  • Thực hiện đúng quy trình PCCC

Quản lý nhân sự

  • Lên kế hoạch phân công nhiệm vụ và lịch trình nhân lực của Bộ phận hàng tháng.
  • Theo dõi nhân viên về tác phong, đồng phục trong quầy hàng phụ trách
  • Tham gia các hoạt động tuyển dụng bộ phận
  • Xây dựng và phát huy tinh thần làm việc nhóm.

Quản lý doanh thu và lợi nhuận

  • Phân chia chỉ tiêu doanh số do Cửa hàng trưởng đưa ra
  • Lập kế hoạch và giám sát việc thực hiện các chương trình khuyến mãi.
  • Quan sát/thu thập thông tin/đề xuất về xu hướng bán hàng, nhu cầu của khách hàng và tư vấn cho Phòng Kinh doanh
  • Báo cáo định kỳ từ (các) Trưởng nhóm về doanh số bán hàng cao nhất, kết quả bán hàng khuyến mãi, khảo sát thị trường / khảo sát đối thủ cạnh tranh và gửi cho Cửa hàng trưởng.

Sự hài lòng của khách hàng

  • Hỗ trợ Trưởng nhóm xử lý khiếu nại của khách hàng và đưa ra giải pháp tốt nhất để khách hàng hài lòng

Các nhiệm vụ khác theo sự phân công của Cửa hàng trường – Store Manager

YÊU CẦU

  • Tốt nghiệp Cao đẳng/ Đại học
  • Có ít nhất 03 năm kinh nghiệm liên quan trong môi trường kinh doanh bán lẻ hoặc siêu thị và 01 năm kinh nghiệm quản lý nhóm ít nhất 5 nhân viên 7.
  • Sử dụng tốt tiếng Anh (cả nói và viết)
  • Chịu được áp lực cao
  • Khả năng sử dụng máy tính
  • Kỹ năng giải quyết vấn đề tốt
  • Giao tiếp tốt

CHẾ ĐỘ ĐÃI NGỘ 

  • Nhân viên được phục vụ cơm trưa miễn phí, 
  •  Phụ cấp theo tính chất công việc 
  • Quà mừng vào các dịp lễ/Tết 
  •  Lương tháng 13 
  • Thưởng thành tích hàng năm (performance bonus) 

Bảo hiểm sức khỏe

  • Ngoài bảo hiểm y tế và chương trình khám sức khỏe tổng quát định kỳ theo quy định, Nhân viên còn được tham gia bảo hiểm sức khỏe tùy theo vị trí công việc. 

Phép năm: 12 ngày/năm

  • Ngoài ngày phép được hưởng theo quy định luật Lao Động, Nhân viên được tặng thêm 1 ngày phép vào đúng năm thứ 5 làm việc tại AEON VIỆT NAM. 

Đào tạo

  • Cơ hội học hỏi và phát triển không ngừng qua công việc hằng ngày; các khóa học đào tạo chuyên môn cũng như kỹ năng mềm với những chuyên gia giàu kinh nghiệm của AEON VIỆT NAM và tập đoàn AEON. 

Địa chỉ làm việc: Tầng 1, lô C19, Khu đô thị mới thuộc Khu liên hợp Công nghiệp – Dịch vụ – Đô thị tỉnh Bình Dương, Phường Hòa Phú, Thành phố Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương

Bạn vui lòng ứng tuyển tại link: Ứng tuyển tại đây hoặc gửi CV về email maiphuong.nguyen@aeon.com.vn với tiêu đề [Tên vị trí]  Họ và tên

[HN – AEON MAXVALU] D&D ORDERING OFFICER

Key activities:

  • Survey situation in each store and competitor
  • Analyse sales data and stock data of each store
  • Confirm store situation, customer way, POP, OOS situation
  • Follow up Delivery plan from MMD/DC

Roles and Responsibilities:

  • Analyze sale of each store daily/weekly/monthly to understand fast moving items and slow moving item then propose MD to cut/solve slow moving item
  • Analyze stock of each SKU in each store daily/weekly/monthly to understand actual situation in each store and make weekly ordering plan for each store
  • Follow up Delivery schedule from warehouse and adjust ordering quantity as soon as possible to avoid OOS in sales floor
  • Make Ordering plan for opening period for new store to ensure that store can get biggest result in Opening period and not OOS
  • Survey competitor and each store about price, product, POP situation,… Report good point and not good point with the leader to solve the problem (if need)
  • Other task as assigned

Job Requirements:

  • Have knowledge about retail business (in Daily products is plus)
  • University/ College degree equivalent
  • Be able to work in shift & public holidays
  • Able to adapt to work quickly

Other information:

Work location: 27 Cổ Linh, Long Biên, Hà Nội (Aeon Long Biên)

Contact information: Ms. Doan (Email: doan.pham@aeon.com.vn)

Aeonmall messenger